در هفته‌های آتی: ایرپاد ۳ و استریم Hi-Fi در اپل موزیک

طبق شایعات، اپل در هفته‌های آینده از ایرپاد ۳ و استریم موزیک با فناوری Hi-Fi در اپل موزیک رونمایی می‌کند.

این شایعه از سوی Hits Double Daily منتشر شده که ادعا می‌کند قیمت اپل موزیک های-فای همان ۹.۹۹ دلار است، یعنی هم قیمت اشتراک استاندارد. مشخص نیست که اپل موزیک Hi-Fi با ایرپاد ۳ سازگاری دارد یا خیر.

رقیب اصلی اپل موزیک، اسپاتیفای، پخش HD موزیک از این سرویس را معرفی کرد، اگرچه هنوز به صورت رسمی برای مصرف کنندگان عرضه نشده و قیمت آن هم مشخص نیست. در حال حاضر آمازون موزیک اشتراک HD را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

با توجه به اینکه همه رقبای اپل پخش موزیک HD را ارائه می‌دهند، جای تعجب ندارد که اپل هم به دنبای این ماجرا باشد. البته این اولین بار است که ما شایعه‌ای مبنی بر پخش موزیک با فناوری Hi-Fi از سمت اپل داریم.

برای نسل سوم ایرپاد به شدت شایعه شده بود که در ماه مارس در کنار آیپد پرو ۲۰۲۱، معرفی و روانه بازار می‌شود. با این حال با برگزاری کنفرانس بهاری اپل مشخص شد که این شایعه اشتباه است. منابع دیگر همانند مینگ-چی کو، ادعا کردند که ایرپاد ۳ در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. گفته می‌شود نسل سوم ایرپاد، طراحی شبیه به ایرپاد پرو دارد اما برای کنترل قیمت، قابلیت حذف نویز فعال در آن وجود ندارد.

اپل موزیکایرپاد 2021ایرپاد 3