آیفون SE 3 وارد مرحله تولید آزمایشی می‌شود، عرضه در سه ماهه اول ۲۰۲۲

نسل سوم آیفون SE یا همان آیفون SE 3، به زودی وارد مرحله تولید آزمایشی می‌شود. این مرحله قبل از تولید انبوه است و به زنجیره‌های تامین و تولید کنندگان قطعات کمک می‌کند تا آماده سازی را برای تولید انبوه صورت دهند. طبق شایعات، آیفون SE 3 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

به گفته منابع ناشناس در زنجیره تامین اپل، تولید آزمایشی به زودی آغاز می‌شود و عرضه آیفون SE 3 قریب الوقوع است. اپل تا کنون آیفون SE را بین ماه‌های مارس و آوریل عرضه کرده و زمان پیش بینی شده برای آیفون SE نیز منطقی به نظر می‌رسد. به طور مثال آیفون SE 2020 در آوریل همان سال عرضه شد.

انتظار می‌رود که آیفون SE بعدی دارای طراحی مشابه نسل فعلی با دکمه هوم و تاچ آیدی باشد. همچنین طبق شایعات این دستگاه دارای همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است. بیشتر تغییرات در داخل دستگاه رخ می‌دهند و از تراشه A15 بایونیک و دوربین بهتر بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه دارای ۵G باشد و تبدیل به ارزان‌ترین آیفون با این فناوری شود. احتمالا آیفون SE 3 با همان قیمت ۳۹۹ دلاری مدل فعلی عرضه شود.

با این وجود، آیفون SE 2023 که بعد از آیفون SE 3 معرفی و عرضه می‌شود، با پیشرفت‌ها و تغییرات قابل توجهی همراه است. مینگ-چی کو، تحلیلگر این حوزه می‌گوید که آیفون SE 2023 با صفحه نمایش سوراخ دار و ۴ گیگابایت رم همراه است. وی معتقد است که زبان طراحی آیفون SE 4 شبیه به آیفون ۱۱ می‌باشد و اندازه صفحه نمایش آن بین ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی خواهد بود. با این حال چون فاصله زیادی با معرفی و عرضه محصول داریم، هر چیزی ممکن است تغییر کند.

اگر علاقه به خرید یک آیفون کوچک دارید آیفون ۱۳ مینی می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به آیفون SE 3 باشد چون طراحی مدرن‌تر، سخت افزار و دوربین بهتری به همراه دارد. البته تفاوت قیمت نسبتا زیادی با یکدیگر دارند.

آیا به نظر شما آیفون SE 3 به طور کلی ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیفونآیفون SEآیفون SE 2022آیفون SE 3