Order & Chaos 2

سری بازی Order & Chaos از کمپانی Gameloft در دو پلتفرم موبایل اندروید و iOS بسیار محبوب است. اولین نسخه این بازی خوب بودن در زمینه بازی‌های آنلاین گسترده در موبایل را نشان داد و نسخه دوم آن هم عوامل موفقیت نسخه اول را به خوبی پیاده سازی کرد. بازی Order & Chaos 2 با یک دنیای بزرگ، گرافیک خارق‌العاده و ۵ کلاس شخصیتی متفاوت همراه است.

اگر به دنبال یک تجربه فوق‌العاده در بین بازی‌های MMO فانتزی هستید حتما Order & Chaos 2 را امتحان کنید. به یک دنیای وسیع فانتزی به همراه هزاران کاربر دیگر وارد شوید و ماجراجویی را آغاز کنید. در یک داستان هیجان انگیز به دنبال نجات دنیا و خود باشید.

شاید بتوان نقطه قوت این بازی را گرافیک بالای آن دانست که بسیاری از بازی‌های این سبک فاقد آن هستند. شما در این بازی می‌توانید بعد از انتخاب شخصیت مورد نظر به ارتقای آن بپردازید. همچنین امکان دستیابی به سلاح‌های جدید و به روز کردن آن‌ها وجود دارد.

شما در Order & Chaos 2 صدها ماموریت مختلف برای انجام دادن دارید و چالش‌های متفاوتی برای نبرد با غول‌ها در انتظار شما است. شما امکان مبارزه به صورت فردی، گروهی و دوئل را دارید. همچنین می‌توانید با خرید و فروش مقر با سایر بازیکنان تجارت کنید.

این بازی از پایه برای موبایل ساخته شده و به همین خاطر دارای کنترلرهای مناسبی برای صفحه نمایش‌های لمسی است.

شما می‌توانید Order & Chaos 2 را به صورت رایگان از اپ استور دانلود نمایید. همچنین تریلر و تصاویر این بازی در ادامه قابل مشاهده است.

ورژن: ۳.۱.۱

حجم: ۱.۴ گیگابایت

سازگاری: نیاز به iOS 7.1.2 و بالاتر. ساگار با آیفون ۴s، آیپاد تاچ نسل ۵، آیپد مینی، آیپد ۲، آیپد پرو، آیفون SE و جدیدتر

 

آنلاینبازی رایگانیونیورسال