آیفون SE 2 در ۲۰۲۰؛ تراشه آیفون ۱۱ و طراحی آیفون ۸

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور معتقد است که اپل آیفون SE 2 را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد. آیفون SE جدید دارای طراحی شبیه به آیفون ۸ است اما از قطعات داخلی بهتری بهره می‌برد.

کو معتقد است که اپل آیفون SE 2 را با تراشه A13 و رم ۳ گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد. نسل فعلی آیفون SE از تراشه A9 بهره می‌برد و این می‌تواند یک به روزرسانی بزرگ برای این دستگاه باشد. طبق پیش بینی وی، اپل حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون دستگاه از این آیفون به فروش می‌رساند و منجر به افزایش سهم اپل در بازار می‌گردد.

اگر آیفون SE 2 طراحی شبیه به آیفون ۸ داشته باشد، شاسی آلومینیومی بین پنل‌های شیشه‌ای در جلو و عقب قرار می‌گیرد. این طراحی به طور بالقوه اجازه تعبیه شارژ بی‌سیم را فراهم می‌سازد.

آیفون ۸ با صحفه نمایش ۴.۷ اینچی روانه بازار شد، در حالی که آیفون SE با صفحه نمایش ۴ اینچی به دست کاربران رسید. ار آنجایی که آیفون SE 2 یک آپدیت ایده آل برای تمامی دارندگان آیفون ۶ است، احتمال دارد که اپل آیفون SE 2 را با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی تولید کند. آیفون SE یک گوشی مقرون به صرفه بود و جانشینش نیز قطعا همین ویژگی را دارد و ما باید شاهد تاچ آیدی در این دستگاه باشیم و خبری از فیس آیدی نیست.

با وجود اینکه چند سال از معرفی آیفون SE گذشته اما هنوز هم تقاضای قابل توجهی برای آن وجود دارد. اپل اوایل سال میلادی جاری آیفون SEـهای تعمیری را به فروش رساند که به سرعت موجودی به اتمام رسید. ما در گذشته نیز شایعه‌ای مشابه با همین مضمون داشتیم اما در آن خبر، نام آیفون ۴.۷ اینچی در سال ۲۰۲۰، آیفون ۸s بود.

یک نسخه جدید از آیفون SE برای بازارهایی که قدرت خریم کم است و یا کاربرانی که آیفون‌های کوچک را ترجیح می‌دهند، گزینه‌ای مناسب است.

آیفونآیفون 2020آیفون SEآیفون SE 2