قاب آیفون ۱۳ : ساخته شده از تیتانیوم و طلا

برای اغلب ما بررسی کردن محصولات فروشگاه‌های آنلاین در صورتی که پول یک مشکل نبود، سرگرم کننده است. اگر به دنبال یک قاب گران قیمت برای آیفون ۱۳ بگردید، قطعا به محصولی می‌رسید که از خود آیفون گران‌تر است. در اینجا ما یک قاب برای خانواده آیفون ۱۳ با روکش تیتانیوم و طلا داریم که لوکس بودن از آن می‌بارد! شاید اگر الماس نیز به این ترکیب اضافه می‌شد با محصولی لاکچری‌تر و البته گران‌تر مواجه می‌شدیم.

شما برای مدل ۵۱۲ گیگابایت آیفون ۱۳ باید رقمی معادل ۱۰۹۹ دلار را در آمریکا پرداخت کنید. قابی که در این مطلب داریم تقریبا سه برابر آن قیمت دارد. البته این قاب زیبا تنها یک مدل از مجموعه شرکت Alter Ego است که برچسب قیمت ۲۶۹۹ دلاری را به همراه دارد.

البته این قاب گران‌ترین قاب دنیا و حتی گران‌ترین قاب این برند نیست! مدل Aurora همین برند که رنگارنگ می‌باشد، با قیمت ۳۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد که در ادامه تصویر آن قرار گرفته است. «دیگران خیره خواهند شد. کاری کنید که ارزش داشته باشد» این شعار کمپانی سازنده این قاب‌ها است.

برای ساخت این قاب‌ها از تیتانیوم مناسب صنعت هوافضا استفاده شده (تیتانیوم درجه ۵ یا همان ۶Al4V) و پردازش آن توسط ماشین‌های CNC (ابزار بسیار دقیق که با کامپیوتر کنترل می‌شود) صورت گرفته است. لایه پوشیده شده از طلا با رسوب فیزیکی بخار یا همان PVD اجرایی شده است. PVD در صنعت ساعت و جواهر سازی بسیار محبوب است چون می‌تواند پوشش طلا را بسیار نازک اجرایی نماید.

قاب ساخته شده از طلا و تیتانیوم آیفون ۱۳ به طور محدود و در ۵۰۰ نسخه ساخته می‌شود که البته شامل مدل‌های آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس است.

آیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 2021قابقاب آیفون