اولین ویدیو از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو سبز در دنیای واقعی

اپل رسما از رنگ جدید سبز برای آیفون ۱۳/مینی و آیفون ۱۳ پرو/مکس رونمایی کرد و هم اکنون برای پیش خرید در دسترس هستند. حالا اولین ویدیو از رنگ جدید آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو منتشر گردیده و توسط یک کاربر در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

با وجود اینکه رنگ سبز برای مدل معمولی و پرو در دسترس است اما در دو طیف متفاوت هستند. باب بورچرز، معاون اپل بازاریابی محصول اپل در این باره گفت: مردم عاشق طراحی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ هستند و ما هیجان زده هستیم که از رنگ‌های سبز و سبز آلپاین جدید و خیره کننده رونمایی کنیم که به طیف گسترده رنگ‌های زیبای سری آیفون ۱۳ می‌پیوندد. این رنگ‌های جدید گزینه‌های بیشتری را در هنگام انتخاب آیفون به مشتریان می‌دهند و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا آن‌ها از تمام مزیت‌های سری آیفون ۱۳ از جمله عملکرد بی‌نظیر با A15 بایونیک، بهترین سیستم‌های دوربین ما، بهبود فوق‌العاده عمر باتری برای استفاده روزانه، ۵G سریع، دوام باورنکردنی و … استفاده کنند.

سری آیفون ۱۳ با رنگ سبز از ۲۷ اسفند ماه در خرده فروشی‌ها در دسترس است و قیمت آن تفاوتی با سایر رنگ‌ها ندارد. با توجه به چیزی که در ویدیو مشاهده کردید، نظر شما در مورد رنگ سبز آیفون ۱۳ و آیفون پرو چیست؟

آیفونآیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینی