اپل بازگشت به دفاتر کار را به تاخیر انداخت و ۱۰۰۰ دلار به کارمندان پرداخت کرد

تیم کوک، مدیر عامل اپل، یادداشتی را برای کارمندان شرکت ارسال کرده که زمان بازگشت به دفتر شرکت را از اول فوریه به زمانی نامشخص موکول کرده است.

کوک در یادداشت خود گفته که بسیار از همکاران ما در سراسر دنیا به دفاتر کار خود می‌روند اما شرایط برای بازگشت همه هموار نیست. وی از افزایش موارد ابتلا در بسیاری از نقاط جهان و ظهور گونه جدید، به عنوان دلایل خود برای تاخیر یاد کرد. اپل همچنین دستور داده که استفاده از ماسک در تمامی فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده آمریکا برای بازدید کنندگان نیز الزامی شود و سه مکان را به خاطر افزایش ابتلا در میان کارمندان، به طور موقت تعطیل کرده  است.

همچنین بخوانید:

کوک همچنین گفته که اپل به هر کارمند خود ۱۰۰۰ دلار پاداش می‌دهد تا برای هزینه‌های کار از خانه استفاده گردد. مدیران اپل برای بازگشت تمامی کارکنان به محل کار حداقل ۴ هفته زودتر به آن‌ها اطلاع می‌دهند.

این اولین باری نیست که اپل در سیاست‌های خود در رابطه با کرونا تغییر ایجاد می‌کند و چندین بار الزامی و اختیاری بودن ماسک را با توجه به شرایط تغییر داده است. قبل از این نیز زدن ماسک برای کارکنان اجباری بود اما حالا برای مراجعه کنندگان نیز الزامی گردیده است.

کارکنان اپلکارمندانکرونا