شش واچ فیس جدید اپل واچ به مناسبت روز جهانی ایدز ۲۰۲۱

به مناسبت روز جهانی ایدز در سال ۲۰۲۱ ، اپل طی گزارش خود فاش کرده که مشتریانش تقریبا ۲۷۰ میلیون دلار کمک مالی به (RED) جمع آوری کرده‌اند. این بودجه برای حمایت از آزمایش، پیشگیری و مشاوره برای مبتلیان به HIV/ایدز استفاده می‌شود. همچنین برخی از فروشگاه‌های اپل لوگوی خود را به رنگ قرمز نمایش می‌دهند.

اپل گفته که با حمایت از کمک‌های بلاعوض زندگی بیش از ۱۱ میلیون را تحت تاثیر قرار داده، آزمایش‌های HIV را بین ۱۹۲ میلیون نفر توزیع نموده و درمان‌های ضد رتروویروسی نجات دهنده‌ای را برای بیش از ۱۳.۸ میلیون نفر ارائه کرده است.

اپل فعالیت‌های بشردوستانه خود در زمینه پزشکی را با شیوع ویروس کرونا نیز ادامه داد. تا ۶ دسامبر نیز به ازای هر خریدی که با سرویس پرداخت اپل (Apple Pay) در وب سایت این شرکت، برنامه اپل استور یا فروشگاه‌های فیزیکی اپل در ایالات متحده آمریکا صورت گیرد، یک دلار به صندوق جهانی اهدا می‌گردد.

همچنین بخوانید:

واچ فیس‌های جدید به مناسبت روز ایدز سال ۲۰۲۱، از وب سایت اپل قابل دریافت هستند و می‌توانید با ویژگی Face Sharing آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اپل در حال حاضر محصولات مختلفی از جمله اپل واچ سری ۷ و آیفون سری ۱۳ را با رنگ قرمز به فروش می‌رساند. این محصولات که در دسته Product Red قرار می‌گیرند، در سایر برندها مانند بیتس و نایک نیز دیده می‌شود.

گروه Red در سال ۲۰۰۶ توسط خواننده گروه U2 یعنی بونو و همچنین بابی شرایور از کمپین ONE تاسیس شد. طبق مدل کسب و کار این شرکت، هر شریک باید محصولی را با لوگوی Product Red تولید کند و تا ۵۰ درصد سود از حاصل فروش آن را به صندوق جهانی اهدا کند.

اپل استورکرونا