اپل واچ سری ۶ با تشخیص حمله پانیک و سایر ویژگی‌های سلامت روانی عرضه می‌شود

نسل فعلی اپل واچ به خاطر کیفیت سخت افزاری و اکو سیستم نرم افزاری، بهترین ساعت هوشمند بازار است. اپل واچ سری ۵ با دو ویژگی سلامتی جدید معرفی شد، تشخیص افتادن و بررسی ضربان قلب. طبق شایعات ما در اپل واچ سری ۶ تشخیص حمله پانیک یا همان وحشت زدگی را شاهد خواهیم بود.

پیش بینی می‌شود که اپل واچ سری ۶ در اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود و به احتمال قریب به یقین با ویژگی‌های مربوط به سلامتی بیشتری همراه خواهد بود. احتمالا شاهد ردیابی خواب، تشخیص سطح اکسیژن خون و بهبود ECG در اپل واچ سری ۶ باشیم. با این حال ویژگی‌های جدید سلامتی فقط جسمی نیست و به گفته EverythingApplePro ساکنین کوپرتینو در نظر دارند که تشخیص هوشمنده حمله پانیک و سایر ردیابی‌های سلامت روان را به نسل بعدی اپل واچ بیاورند.

طبق اطلاعات منتشر شده جدید، اپل واچ سری ۶ اضطراب و حمله وحشت زدگی را تشخیص می‌دهد و به کاربر با ارائه دستورالعمل تنفس نحوه کنترل آن را گوشزد می‌کند. همچنین گفته می‌شود این ساعت‌ها سوابق استرس را هم ثبت می‌کنند که کاربران بتوانند در صورت مراجعه به پزشک برای درمان ارائه دهند.

ممکن است که مانند ضربان قلب بالا اپل واچ خودش مانیتور شرایط را در دست بگیرد و شاید هم کاربران بتوانند علائم را به طور دستی وارد کنند. همچنین ممکن است که این یک ویژگی نرم افزاری باشد و اپل آن را به اپل واچ‌های قبلی از جمله اپل واچ سری ۴ و اپل واچ سری ۵ هم بیاورد.

پیش از این گزارش شده بود که اپل قصد دارد حالت کودک را به اپل واچ اضافه کند و والدین بتوانند از طریق آیفون با watchOS 7 ساعت هوشمند را برای کودکان خود تنظیم کنند و اپلیکیشن‌های در دسترس و زمان استفاده از آن‌ها را تعیین کنند. با آن ویژگی والدین می‌توانند زمان مدرسه را طوری تنظیم کنند که کودکان در مدرسه فقط به اپلیکیشن‌های خاصی دسترسی داشته باشند.

اپل واچ سری ۵ را می‌توان یک به روزرسانی ناامید کننده داست زیرا خبری از پردازنده جدید نبود. این کمپانی به جای کاهش قیمت اپل واچ سری ۴، تولید آن را کلا متوقف کرد که اکثر کاربران به جای آن، به خرید اپل واچ جدیدتر و گران‌تر روی بیاورند.

اگر اپل ویژگی‌های گفته شده در این مطلب را در اپل واچ سری ۶ پیاده کند، آن را می‌توان یک به روزرسانی بزرگ دانست. با این تغییرات مطمئنا بسیاری از کاربران به فکر تهیه اپل واچ جدید خواهند افتاد و امیدواریم افزایش قیمت قابل توجهی را شاهد نباشیم.