نگاهی به قطعات داخلی نمایشگر استودیو اپل

تیم iFixit که همیشه کالبد شکافی محصولات جدید اپل را انجام می‌دهد، هنوز این فرآیند را برای نمایشگر استودیو اپل به اتمام نرسانده است. خوشبختانه تصویر دیگری از فضای داخلی متراکم استودیو دیسپلی اپل منتشر شده که نبوغ و شباهت‌های آن با آیمک ۲۴ اینچی را مشخص می‌کند.

این تصویر نشان می‌دهد که بیشتر مدارها روی ۳ PCB بزرگ نزدیک به مرکز نمایشگر استودیو اپل قرار دارند. برد سمت چپ و برد بالایی سمت راست برای پاور هستند. برد پایین سمت راست نیز لاجیک برد اصلی می‌باشد که A13 بایونیک روی آن نصب شده است. این برد همچنین با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت NAND و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فیس تایم ارتباط دارد.

همچنین بخوانید:

لاجیک بردها توسط درایورهای اسپیکر احاطه شده‌اند که ۴ مورد از آن‌ها قابل مشاهده است. اپل می‌گوید که استودیو دیسپلی دارای شش بلندگو می‌باشد که پیکری بندی مشابه آیمک ۲۴ اینچی دارد. دو فن دایره‌ای شکل نیز مسئول دور کردن گرما از لاجیک بردها هستند، اگرچه پشت مانیتور استودیویی اپل دارای بریدگی‌های قابل مشاهده برای تهویه نیست.

در تصویر بقیه فضا توسط کابل‌ها روبانی اشغال شده که قطعات و دوربین را به یکدیگر متصل می‌کنند. زمانی که کالبد شکافی iFixit تکمیل شود، ما جزئیات بیشتری از این محصول خواهیم داشت.

فکر می‌کنید که تعمیر پذیری نمایشگر اپل در چه حد است و از ۱۰ امتیاز چه عددی را به خود اختصاص خواهد داد؟

مانیتور استودیو