کنفرانس اپل در دو دقیقه؛ ویدیو معرفی آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و اپل واچ سری ۵

اپل به تازگی کنفرانس سپتامبر خود را برگزار که در آن محصولات مختلف جدیدش را رونمایی کرد. این کمپانی پس از اتمام مراسم ویدیو معرفی دستگاه‌های جدید خود را با کاربران به اشتراک گذاشت. آیفون ۱۱ که جانشین آیفون XR شد (با کاهش قیمت نسبت به نسل قبل) و آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس که جانشین آیفون XS و آیفون XS مکس شدند.

ما یک ویدیو داریم که کنفرانس اپل را در دو دقیقه پوشش می‌دهد و در بالای مطلب قابل مشاهده است. ویدیو مربوط به معرفی آیفون ۱۱، سری آیفون ۱۱ پرو و اپل واچ سری ۵ نیز در ادامه قابل مشاهده است.

ویدیو معرفی آیفون ۱۱ با نمایش دوربین دوگانه پشت آغاز می‌شود که از ترکیب لنز اصلی و یک لنز سوپرواید شکل گرفته است. در ادامه به مقاومت در برابر آب تا عمق ۲ متر به مدت ۳۰ دقیقه اشاره و حتی از آن ویژگی استفاده هم می‌شود. اپل در این ویدیو از اصطلاح slofies هم استفاده می‌کند که به سلفی‌های صحنه آهسته اشاره دارد. فیس آیدی سریع‌تر، تراشه A13، حالت شب عکاسی و عمر باتری از سایر ویژگی‌هایی است که در این ویدیو به آن‌ها اشاره می‌شود.

 

ویدیو منتشر شده برای آیفون ۱۱ پرو بیشتر در مورد کیفیت موارد و فرآیند تولید تلفن همراه است. اپل می‌گوید که آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس می‌توانند تا ۳۰ دقیقه در عمق حدودا ۴ متری دوام بیاورند. در ادامه این ویدیو به تراشه A13 بایونیک اشاره می‌شود که دارای ۸.۵ میلیارد ترانزیستور است. سپس به دوربین سه گانه دستگاه (اصلی، تله فتو و سوپرواید) پرداخته می‌شود. با این دستگاه فیلم‌های ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه قابل ضبط هستند. برخی پیشرفت‌های دیگر همانند فیس آیدی سریع‌تر و حالت شب عکاسی نیز ذکر گردیده است.

 

در ویدیو معرفی اپل واچ سری ۵ به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن اشاره می‌شود و دستگاهی که علاوه بر نمایش دادن زمان، ده‌ها کار دیگر نیز انجام می‌دهد. برقراری تماس تلفنی، کنترل دستگاه‌های هوشمند، پخش آلبوم و … از جمله این کارها هستند.

آیپدآیپد 2019آیپد 7آیفونآیفون 11آیفون 11 پروآیفون 11 پرو مکسآیفون 2019اپل واچاپل واچ 2019اپل واچ سری 5رویداد سپتامبر