اسکن تصاویر آیکلاد برای پیدا کردن کودک آزاری

به گزارش تلگراف، اپل برای برای بررسی کودک آزاری شروع به اسکن کردن تصاویر آپلود شده در آیکلاد کرده است.

جین هوروات، مدیر ارشد حفظ حریم خصوصی اپل در سخنرانی خود در نمایشگاه Consumer Electronics لاس وگاس گفته که اپل در حال حاضر به طور خودکار تصاویر بکاپ گرفته شده در آیکلاد را برای یافتن تصاویر غیرقانونی جستجو می‌کند.

بیانیه شرکت اپل در وب سایت خود جزئیات بیشتری را در این باره مشخص می‌کند:

اپل برای محافظت از کودکان در سراسر اکو سیستم خود تلاش می‌کند و همچنان به نوآوری در این عرصه مشغول است. ما در تمامی سطوح نرم افزاری و کل زنجیره تامین خود نظارت قوی را توسعه داده‌ایم. به عنوان بخشی از این تعهد از فناوری تطبیق تصویر برای کمک به یافتن و گزارش سو استفاده از کودکان استفاده می‌کنیم. تقریبا مانند فیلترهای اسپم ایمیل، سیستم‌های ما از امضاهای الکترونیکی برای پیدا کردن سو استفاده از کودکان استفاده می‌نمایند. هر مورد یافته شده را با بررسی‌های فردی تایید می‌کنیم. حساب‌های دارای محتوای کودک آزاری شرایط و ضوابط قوانین خدمات ما را نقض می‌کنند و هر حسابی که با این مورد یافته شود، غیر فعال می‌گردد.

به عنوان یک یادآوری، اگر از خدمات آیکلاد اپل استفاده می‌کنید، داده‌های شما ایمن نیستند. اپل کلیدهای رمز گذاری تصاویر، مخاطبین، تقویم، بوکمارک‌ها، ایمیل‌ها، یادداشت‌ها، یادداشت‌های صوتلی، سلامتی، تماس و فایل‌ها را دارد. حتی مسیج‌های شما هم در صورت فعال بودن بکاپ گیری در آیکلاد امن نیستند.

همچنین بخوانید:

iCloudآیکلادحریم خصوصی