در سال ۲۰۲۰ منتظر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی دیگری هم باشید!

ما اخیرا شاهد معرفی آیپد پرو ۲۰۲۰ از سوی اپل بودیم اما به نظر می‌رسد که آیپد پرو دیگری هم با اندازه ۱۲.۹ اینچی در راه است و سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود. طبق گزارشات منتشر شده از زنجیره تامین اپل، این آیپد پرو با نمایشگر مینی-LED در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

تحلیلگر معتبر حوزه اپل، مینگ-چی کو، ادعا کرده بود که اپل در اواخر سال ۲۰۲۰ آیپد خود را با نمایشگر مینی-LED عرضه می‌کند. در حقیقت انتظار می‌رود که اپل تعدادی از دستگاه‌های دیگر همانند مک بوک‌ها و آیمک‌ها را هم با صفحه نمایش مینی-لد عرضه نماید. مدتی است که شایعه شده اپل روی تعبیه نمایشگرهای مینی-لد روی محصولات خود کار می‌کند.

اگر اپل در پایان سال ۲۰۲۰ یک آیپد پرو جدید با صفحه نمایش mini-LED را روانه بازار کند، یک اقدام غیر معمول از سوی این کمپانی است، در شرایطی که نسخه پرو دو سال یک بار آپدیت می‌شود. اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۲ در یک سال دو مدل از یک سری آیپد را روانه بازار کرد و آیپد ۳ و ۴ به فاصله شش ماه عرضه شدند. این امکان وجود دارد که مدل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش مینی-لد یک نسخه رده بالاتر باشد و قیمت آن هم افزایش یابد. با صفحه نمایش‌های مینی-لد انتظار می‌رود که سطح روشنایی افزایش یابد و کنتراست بهتری ارائه شود، همچنین محصولاتی سبک‌تر و باریک‌تر تولید گردند.

اما از نظر ما اگر اپل در اوایل سال ۲۰۲۱ یک آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش مینی-لد را معرفی و عرضه کند بسیار منطقی‌تر خواهد بود. در سال ۲۰۲۲ هم آیپد پرو با سخت افزار قدرتمند‌تر، صفحه نمایش بهتر در دو سایز ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ به کاربران عرضه شود. این برنامه بسیار منطقی‌تر از آن است که اپل در فاصله شش ماه دو آیپد پرو گران قیمت را معرفی کند.

همچنین بخوانید:

آیپد پروآیپد پرو 2020آیپد پرو 2021