اپل روی یک آیپد ۱۵ اینچی کار می‌کند

مارک گورمن در خبرنامه هفتگی Power On به عقب افتادن اپل در بازار اسپیکرهای هوشمند پرداخته است. طبق بررسی شرکت تحقیقاتی CIRP، اپل تنها ۵ درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را به خود اختصاص داده است. آمازون بخش بزرگ ۶۹ درصدی را از این بازار به خود اختصاصی داده و در رده دوم گوگل با ۲۵ درصد قرار دارد. گورمن همچنین می‌گوید که اپل نمایشگر هوشمندی در خط تولید خود ندارد و روی یک آیپد با صفحه نمایش ۱۵ اینچی کار می‌کند.

مارک قبل اشاره کرد بود که چندین مهندس و طراح اپل روی آیپد با صفحه نمایش بزرگتر کار می‌کند که طی سال‌های آتی به بازار عرضه می‌شود. گورمن می‌گوید که سال ۲۰۲۲ نباید منتظر آیپد ۱۵ اینچی با هر آیپد دیگری با این حدود سایز باشیم چون اپل باید طبق چرخه معمول خود یک آیپد پرو جدید را معرفی نماید.

قبل از اینکه به سراغ آیپد پرو جدید ۲۰۲۲ برویم، بیاید کمی در مورد آیپد ۱۵ اینچی صحبت کنیم. اپل به خاطر اپ استور برتری مناسبی نسب به تبلت بزرگ آمازون دارد. اما اپل باید چنین دستگاهی را قادر سازد تا اپلیکیشن‌های مک را نیز اجرا کند و در مولتی تسکینگ عملکرد بالایی داشته باشد. علاوه بر این موارد، ساکنین کوپرتینو باید یک تراشه قدرتمند و یک دوربین مناسب را در آیپد ۱۵ اینچی خود تعبیه نماید.

همچنین بخوانید:

گورمن می‌گوید که آیپد بزرگ اپل ضخامت بیشتری دارد تا بتواند بلندگوهای بهتری را در خود جای دهد. این افزایش ضخامت می‌تواند در راستای مقاومت بهتر دستگاه نیز باشد. از سایر مولفه‌های این دستگاه پشتیبانی از پایه دیواری و تعبیه پورت شارژ در پشت خواهد بود.

یک آیپد ۱۵ اینچی می‌تواند ۲ کار را انجام دهد، اینکه روی میز اتاق نشیمن باشد یا مانند تبلت بیرون از خانه حمل شود. از آنجایی که اپل تولید کننده این دستگاه است، می‌تواند قیمت بالایی داشته باشد. علاوه بر این، برای داشتن یک نمایشگر هوشمند ایده آل باید دستیارهای قدرتمندی مانند الکسا آمازون و  و گوگل اسیستنت در آن حضور داشته باشند. سیری نیز دستیار صوتی اپل است اما در مقایسه با آن دو، از قابلیت‌های کمتری پشتیبانی می‌کند.

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، گورمن معتقد است که اپل سال آینده یک آیپد پرو بازطراحی شده در اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ معرفی می‌کند که هر دو با صفحه نمایش mini-LED، شارژ بی‌سیم مگ سیف و شارژ معکوس پشتیبانی می‌نماید.

نظر شما در رابطه با یک آیپد غول پیکر چیست؟ آیا علاقه به خرید چنین دستگاهی دارید؟

آیپد 2022آیپد 2023آیپد پرو 2022