رویداد Unleashed اپل : ۲۶ مهر ساعت ۲۰:۳۰

اپل رسما زمان برگزاری رویداد بعدی خود به نام Unleashed را اعلام کرد. انتظار می‌رود در این مراسم از مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی بازطراحی شده رونمایی گردد. این رویداد در ۲۶ مهر ماه و ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

نام رویداد نیز احتمالا به مک بوک پروهای جدید اشاره دارد، چون انتظار می‌رود که این محصولات از نظر عملکرد، به طور قابل توجهی بهتر از سایر لپ تاپ‌های موجود در بازار باشند. این مک‌ها به لطف  تراشه M1X و صفحه نمایش mini-LED، جهش بزرگی را در عملکرد و باتری خواهند داشت. معنی واژه Unleashed در فارسی «از بند رها شده» می‌باشد که اپل به عنوان اسم این رویداد انتخاب نموده است.

همچنین بخوانید:

مانند سایر رویداد های اخیر اپل، Unleashed نیز به صورت مجازی و زنده از اپل پارک استریم می‌شود.

انتظار می‌رود مک بوک پرو بعدی با بدنه نازک‌تر و طراحی تخت همراه باشد. طبق شایعات پورت HDMI، شکاف کارت SD و شارژر مبتنی بر مگ سیف در این مک بوک پرو حضور دارند.

تراشه M1X که داخل مک بوک پروهای جدید استفاده می‌شود، نسخه قوی‌تر M1 است که در حال حاضر در مک مینی، آیمک و مک بوک پرو استفاده شده‌ است. در این دستگاه یک پردازنده ۱۰ هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی ۱۶ یا ۳۲ هسته‌ای حضور دارند، که نیاز کاربران حرفه‌ای را برطرف نمایند.

رویداد اکتبر