آیپد پرو ۲۰۲۰ دارای سنسور دوربین سنجش سه بعدی است

آیا اپل قصد دارد که آیپد پرو را در سال ۲۰۱۹ به روزرسانی کند؟ شاید! این شرکت همچنین ممکن است تبلت قدرتمند خود را در اوایل سال ۲۰۲۰ به روز کند. آخرین شایعه منتشر شده می‌گوید که دومین حالت محتمل‌تر است.

خبرهای ضد و نقیضی در رابطه با قصد اپل برای عرضه یک آیپد پرو در سال ۲۰۱۹ وجود دارد. طبق آخرین گزارش منتشر شده در این رابطه، اپل در سال ۲۰۱۹ آیپد پرو جدیدی را معرفی نخواهد کرد و این اتفاق در سال ۲۰۲۰ میفتد. همچنین گفته شده که کمپانی الجی مسئول تامین سنسور دوربین سنجش سه بعدی نسل بعدی آیپد پرو خواهد بود.

متاسفانه نمی‌توان چیزی را در شرایط فعلی تایید کرد. هیچ راهی برای فهمیدن قصد اپل وجود ندارد. ما شنیده‌ایم که آیپد پرو ۲۰۱۹ دوربین سه گانه دارد. به تازگی هم یک ماکت از آیپد پرو با سه دوربین دیده‌ایم که طبق منبع عکس مربوط به آیپد پرو ۲۰۱۹ است. اما شایعات آیپد پرو ۲۰۲۰ هم زنده هستند.

البته اپل می‌تواند به روزرسانی پشت سر هم داشته باشد. ممکن است ما مدل جدید آیپد پرو را ماه آینده میلادی ببینیم و مارس ۲۰۲۰ هم اپل از یک آیپد پرو دیگر رونمایی کند. اما با توجه به اینکه قیمت آیپد پرو بالاست و مشتریان محدودی دارد، این کار منطقی به نظر نمی‌رسد. و در سناریو آخر هم اپل در ماه مارس سال آینده فقط آیپد پرو معرفی می‌کند و ما امسال آیپد پرو جدیدی را شاهد نخواهیم بود.

آیپدآیپد 2020آیپد پروآیپد پرو 2020