Art Of War 3:RTS Strategy Game

احتمالا Art of War 3 پیچیده‌ترین بازی طراحی شده استراتژیک زمان واقعی برای گوشی‌های هوشمند است. تصاویر بازی واقع گرایانه نیستند اما با این حال چشم نوازند و جلوه‌های آن نیز قابل توجه است.

شما با ساختمان و واحدهای متعددی روبرو هستید و می‌توانید تمام جنبه‌های بازی خود را مدیریت کنید، درست مانند یک بازی استراتژیک زمان واقعی در کامپیوتر. رابط کاربری بسیار خوب طراحی شده و هیچ خبری از آیکون‌های کوچک که انتخاب آن‌ها سخت باشد، در این بازی نیست.

خارج از میدان جنگ کارهای زیادی برای انجام است، از کمپین گرفته تا ارتقا واحدها. Art of War 3 جامع‌ترین تجربه بازی استراتژیک زمان واقعی روی گوشی هوشمند است که خوشبختانه رایگان می‌باشد.

فرماندهی نمایید، فتح کنید و دشمنان را در میدان جنگ شکست دهید. در این بازی جنگی مدرن باید رو در روی بازیکنان دیگر بجنگید، تاکتیک‌های جنگی جدیدی را پیاده سازی کنید، استراتژی‌های پیروز خود را توسعه دهید و پیاده نظام، خودروی‌های نظامی، تانک‌ها، نیروی دریایی و نیروی هوایی خود را ارتقا دهید تا بر دشمن پیروز گردید.

بازی در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد. جهان درگیر یک نبرد بین دو جناح است. شما باید طرف خود را انتخاب کنید و شانه به شانه سایر فرماندهان بجنگید تا در این جنگ جهانی پیروز گردید.

ویژگی‌های بازی Art of War 3 :

  • هزاران بازیکن آنلاین از سراسر دنیا
  • امکان کنترل هر واحد به صورت مستقیم
  • گرافیک سه بعدی با جزئیات بسیار زیاد
  • واحدهای مختلف و قابلیت‌های تاکتیکی متنوع
  • دو جناح که هر کدام ویژگی، واحدها، نقاط ضعف و قدرت منحصر به فردی دارند
  • قابلیت ارتقاء متعدد واحد و ساختمان‌ها
  • دارای کمپین طولانی برای هر جناح که ده‌ها ساعت شما را سرگرم خواهد کرد

توجه داشته باشید که برای این بازی نیاز به اتصال اینترنتی است. شما می‌توانید Art of War 3 را به صورت رایگان از اپ استور دریافت نمایید.


ورژن: ۱.۰.۹۲.۳۴۳۱۰

حجم: ۴۱۲.۲ مگابایت

سازگاری: نیاز به iOS 10 و بالاتر. ساگار با آیفون، آیپد و آیپاد

2 نظرات
  1. امیرمهدی بهره مندفر می گوید

    سلام و عرض خسته نباشید به همه دست‌اندرکاران گوگل.ببخشید میخواستم خدمتتون عارض شم که چطور میشه اکانتمو در همین بازی ART OF WAR بدست بیارم؟اگر پاسخم رو بدید ممنون میشم.

    1. پیمان عزیزی می گوید

      سلام
      عزیز معمولا تمام بازی‌ها اکانت ساخته شده را به جیمیل، اپل آیدی، فیسبوک و … متصل می‌کنند و از طریق اون‌ها می‌تونید اکانت رو بازیابی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.