W.A.L.T ؛ تلفن سال ۱۹۹۳ اپل که هیچگاه عرضه نشد

قبل از اینکه آیفون عرضه شود و بازار گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد، اپل بر روی یک تلفن دیگر کار می‌کرد. در اوایل دهه ۹۰ میلادی اپل آماده عرضه اولین تلفن رومیزی خود با نام W.A.L.T. بود.

در حالی که عکس‌های W.A.L.T. قبلا منتشر شده بود اما به تازگی اولین ویدیو از این دسنگاه منتشر شده است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، با توجه به اینکه این دستگاه قدیمی است روشن شدن آن کمی زمان می‌برد اما پس از روشن شدن کار می‌کند.

W.A.L.T.مجهز به صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی از قلم است، اما از آن‌جایی که این دستگاه برای در حدود ۲۵ سال پیش است، همه چیز بسیار کندتر از امروز انجام می‌شود. به خصوص هنگام استفاده از قلم لگ بسیار زیادی حس می‌شود. این تلفن رومیزی از Mac System 6 بهره می‌برد که عمر آن را از ویدیو می‌توان تشخیص داد. W.A.L.T. دارای دفترچه تلفن داخلی، زنگ‌های قابل شخصی سازیری و نمایشگر شماره تماس است. این دستگاه حتی دسترسی آنلاین به بانک را نیز فراهم می‌کرد.

همانطور که می‌دانید اپل هیچگاه W.A.L.T. را عرضه نکرد. این پروژه قبل از عرضه به طور کلی رها شد. این کمپانی با کمک BellSouth که یک شرکت تولید تلفن بود و با قطعات PowerBook 100، تلفن رو میزی W.A.L.‌T. را طراحی کرده بود. شما می‌توانید ویدیو منتشر شده از این دستگاه را در بالای این مطلب مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.