WolfWalkers

انیمیشن WolfWalkers یکی از برترین موارد منتشر شده در سرویس اپل تی‌وی پلاس می‌باشد که از IMDB امتیاز ۸.۱ و از Rotten Tomatoes امتیاز ۹۸ را گرفته است!

در زمانی که خرافات و جادو وجود داشت یک شکارچی جوان با پدرش به ایرلند می‌رود تا آخرین گله گرگ‌ها را از بین ببرد. روبین زمانی که در سرزمین‌های ممنوعه خارج از دیوار‌های شهر پرسه می‌زند، با دختری دوست می‌شود. این دختر عضو قبلیه‌ای مرموز است که طبق شایعات می‌توانند در شب به گرگ تبدیل شوند.

این دختر که مبه نام دارد در جستجوی مادر خود است و روبین در این میان رازی را کشف می‌کند که آن را به دنیای محسور شده WolfWalkers می‌کشاند و در معرض خطر تبدیل شدن به چیزی قرار می‌گیرد که پدرش وظیفه دارد آن را از بین ببرد.

انیمیشن Wolfwalkers محصول سال ۲۰۲۰ یک ماجراجویی فانتزی به کارگردانی تام مور و راس استورات است. این انیمیشن در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ در سرویس اپل تی‌وی+ منتشر گردید که با استقبال منتقدان روبرو شد.

این انیمیشن جوایز مختلفی را به دست آورده است و همچنین نامزد دریافت بهترین فیلم انیمیشن اسکار، گلدون گلوب و بفتا بوده است. اگر اندکی نیز به انیمیشن علاقه دارید، به شدت WolfWalkers یا همان گرگ سواران را پیشنهاد می‌کنیم.

شما می‌توانید انیمیشن WolfWalkers را با کیفیت ۷۲۰ به صورت رایگان از اپل خوره دریافت کنید. انکود این فایل X265 می‌باشد که نسبت به X264 حجم کمتر و کیفیت بالاتری دارد؛ عمق رنگ این کیفیت نیز ۱۰Bit می‌باشد. زیرنویس فارسی هماهنگ نیز داخل فایل فیلم گنجانده شده که می‌توانید هنگام پخش آن را فعال یا غیرفعال کنید. تریلر انیمیشن گرگ سواران نیز در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود انیمیشن WolfWalkers با زیرنویس فارسی هماهنگ

۷۲۰p.10bit.WEB-DL.6CH.x265.HEVC-PSA – حجم: ۹۷۶ مگابایت

دانلود با زیرنویس فارسی چسبیده (متاسفانه مجبور به حذف لینک دانلود شدیم🙏)


انیمیشنخانوادگیماجراجویی