مزایده آیفون X با قیمت ۲.۷ میلیارد تومان!

ماه گذشته یک مهندس رباتیک به نام Ken Pillonel با موفقیت توانست کانکتور لایتنینگ آیفون X را با USB-C تعویض کند و خللی در انتقال داده و قابلیت شارژ آن ایجاد نشد. اکنون این آیفون X در سایت eBay برای مزایده قرار گرفته است و قیمت آن در این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار دلار می‌باشد!

تا لحظه نگارش مطلب ۱۴۴ پیشنهاد از سوی ۴۴ نفر برای خرید این آیفون ارائه شده است و تنها دو پیشنهاد پس گرفته شده‌اند. این مزایده تا یک هفته دیگر ادامه دارد.

همچنین بخوانید:

این محصول به عنوان یک گزینه مناسب برای کالکشن معرفی شده است که ادعای درستی می‌باشد. با این حال چندین اخطار در این میان وجود دارد. خریدار باید موافقت کند که گوشی را ریستور، آپدیت یا ریست فکتوری نکند. همچنین نباید به عنوان گوشی روزانه استفاده گردد یا باز شود.

برنده این مزایده یک تماس ۳۰ دقیقه با فروشنده خواهد داشت تا هر گونه سوال احتمالی را در مورد این گوشی را پاسخ دهد. این در ابتدا یک مزایده سرگرم کننده بود که اولین پیشنهاد آن ۱۶۲۵ دلار می‌باشد و حالا از مرز ۱۰۰.۰۰۰ دلار فرارتر رفته است.

شما با مراجعه به این لینک می‌توانید روند مزایده آیفون X را مشاهده نمایید که البته نیاز به فیلترشکن دارد. اگر قصد خرید این آیفون را دارید باید هزینه‌های ریجستری آن را نیز در نظر بگیرید. 😒