آموزش روشن کردن آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو

اگر پیش از این آیفون نداشته‌اید، احتمالا در اولین برخورد به دنبال دکمه روشن کردن آن باشید. روشن کردن آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس مانند نسل‌های پیشین است.

آیفون من خاموش است یا در حالت خواب؟

اگر صفحه نمایش آیفون شما سیاه است، شاید گوشی در حالت خواب باشد. برای بررسی می‌توانید روی صفحه نمایش ضربه بزنید که البته لازمه آن فعال بودن قابلیت Tap to Wake است.

همچنین اگر قابلیت Raise to Wake فعال باشد، با بلند کردن گوشی صفحه نمایش آن روشن می‌شود. اگر این کار نیز باعث نشد صفحه نمایش روشن شود، از دکمه‌های فیزیکی گوشی در لبه‌ها استفاده کنید. در صورتی که صفحه نمایش آیفون روشن شد، گوشی فقط در حالت خواب بوده ولی در غیر این صورت باید آن را روشن کنید.

نحوه روشن کردن سری آیفون ۱۳

برای روشن کردن آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس باید دکمه کناری را پیدا کنید. در شرایطی که گوشی رو به شما باشد، این دکمه در لبه سمت راست قرار دارد.

دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل در مرکز صفحه به شما نمایش داده شود.

بعد از نمایش لوگو می‌توانید دکمه را رها کنید. آیفون روشن می‌شود و در حدود ۱ دقیقه بعد آماده به کار است. اگر برای اولین بار است که آیفون خریداری کردید برای استفاده از بسیاری از قابلیت‌ها و نصب برنامه و بازی‌های رایگان و پولی نیاز به اپل آیدی دارید که از فروشگاه اپل خوره قابل خرید است.

چرا آیفون ۱۳ من روشن نمی‌شود؟

اگر دکمه کناری آیفون ۱۳ را نگه داشتید اما روشن نشد، به احتمال زیاد باتری آن خالی شده است. آیفون خود را به یک شارژر (که مطمئن هستید کار می‌کند) متصل نمایید و بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه شارژ شود و مجددا برای روشن کردن آن اقدام کنید. در صورتی که باز هم روشن نشد به این مطلب مراجعه نمایید.

مبتدی