عرضه Sileo 1.0.6 با Packix بهبود یافته و رفع باگ‌ها

تیم توسعه دهنده Sileo به طور مدوام آپدیت‌هایی را برای برنامه خود منتشر می‌کند. نسخه جدید این برنامه با رفع باگ‌ها، تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می‌آورد.

در نسخه ۱.۰.۶ Sileo نسخه دوم Packix قرار داده شده، همچنین در کنار رفع باگ‌ها، زبان‌های آلمانی، ژاپنی، کره‌ای، تایلندی و ترکیه‌ای نیز به این برنامه اضافه شده است.

به گفته تیم Sileo، توییک‌های میزبانی شده در سورس Packix در صفحه اول Sileo نمایش داده می‌شوند که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای توسعه دهندگان باشد. آن‌ها می‌توانند با اضافه کردن توییک خود به سورس Packix، بیش از پیش دیده شوند.

اگر تا کنون نرم افزار Sileo خود را آپدیت نکرده‌اید، بهتر است به سرعت این کار را انجام دهید تا از تغییرات و سرعت بهتر لذت ببرید.

آخرین نسخه ابزار جیلبریک Chimera، نسخه ۱.۰.۵ Sileo را به طور پیش فرض نصب می‌کند. این بدان معناست که برای داشتن نسخه ۱.۰.۶ باید آن را به صورت دستی آپدیت کنید.

لازم به ذکر است، LaughingQuoll و سایر توسعه دهندگان این برنامه، در حال کار برای پشتیبانی از سایر ابزارهای جیلبریک همانند unc0ver و همچنین نسخه بدون نیاز به جیلبریک آن هستند که به زودی به صورت آزمایشی منتشر می‌شود.

Sileo