See

سریال See ساخته ۲۰۱۹ آمریکا؛ سریال اختصاصی سرویس اپل تی‌وی پلاس است که زندگی بشری در ۶۰۰ سال دیگر و پس از شیوع یک سری از بیماری‌ها را به تصویر می‌کشد که بسیاری از انسان‌ها کشته می‌شوند و بازماندگان هم قدرت بینایی ندارند.

این سریال جذاب در ژانر علی-تخیلی، درام است که جیسون موموآ نقش اصلی آن را به عهده دارد. از سایر بازیگران نامدار این سریال می‌توان به الفری وودارد، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو و هرا هیلمار اشاره داشت. کارگردان سریال See یا همان دیدن فرانسیس لارنس است و نویسندگی اثر را استیون نایت بر عهده دارد.

خلاصه داستان: در آینده‌ای دور بشر حس بینایی خود را از دست داده و جامعه انسانی مجبور است روش‌های جدیدی برای تعامل، ساخت و ساز، شکار و بقا پیدا کند. تمامی این‌ها زمانی که دو قلوهایی که با قدرت بینایی متولد می‌شوند تغییر می‌کند.

شما می‌توانید سریال See را به همراه زیر نویس فارسی هماهنگ، با لینک مستقیم از سرورهای اختصاصی ما به صورت رایگان دانلود نمایید. این سریال با انکود X265 قرار گرفته است که نسبت به انکود X264 کیفیت بالاتر و حجم بسیار پایین‌تری دارد. شما می‌توانید در ادامه تریلر سریال را نیز مشاهده نمایید. زیرنویس سریال به صورت چسبیده است اما در زمان پخش می‌توانید آن را فعال و غیرفعال نمایید.

دانلود سریال See 2019 – دیدن به صورت رایگان با لینک مستقیم

فصل اول (x265 WEB-DL 720p) – حجم تقریبی هر قسمت: ۲۹۶ مگابایت

(متاسفانه مجبور به حذف لینک‌های دانلود شدیم🙏)

 

فصل دوم (۱۰bit x265 720p WEBRip 2CH PSA) – حجم تقریبی هر قسمت: ۲۸۱ مگابایت

(متاسفانه مجبور به حذف لینک‌های دانلود شدیم🙏)

 

فصل سوم سریال See با کیفیت ۷۲۰p.10bit.WEB-DL.2CH.x265.HEVC

(متاسفانه مجبور به حذف لینک‌های دانلود شدیم🙏)

Seeاکشندرامعلمی-تخیلی
  • Karol

    سلام زیرنویس انگلیسی میاد. علتش چیه؟

    • پیمان عزیزی

      سلام
      میتونید از تنظیمات نرم افزار پخشتون و بخش subtitle به فارسی تغییرش بدید