ویژگی جدید Screen Time در نسخه آزمایشی iOS 12.2

با عرضه نسخه آزمایشی iOS 12.2 و با بررسی کدهای آن مشخص شد که آیپد و آیپاد تاچ جدید در راه است. حالا از این نسخه اطلاعات بیشتری نیز به دست آماده است و طبق بررسی یک توسعه دهنده iOS 12.2 آزمایشی یک ویژگی جدید برای Screen Time دارد. Screen Time در iOS 12 به سیستم عامل اپل اضافه شد و برای نظارت کاربران بر استفاده از گوشی هوشمند و اعمال محدودیت برای خود و فرزندان طراحی شده است.

با گزینه Downtime در Screen Time، کاربران می‌توانند برنامه‌های موجود را برای زمان‌های خاص محدود کنند. همچنین می‌توان تماس‌های تلفنی را به افراد خاص محدود کرد. زمانی که این گزینه را تنظیم کنید، برای یک هفته اعمال می‌شود. اما این شرایط برای کسی که ترحیح می‌دهد تنظیمات مختلفی برای روزهای مختلف داشته باشد خوشایند نیست. در نسخه آزمایشی iOS 12.2 کاربران می‌توانند این کار را انجام دهند.

با این ویژگی جدید می‌توانید به طور مثال تماس‌های کاری را در تعطیلات مسدود کنید. همچنین می‌توان میزان دسترسی به برنامه‌ها طی روزهای مختلف هفته را تغییر داد. برای اعمال این تنظیمات کسانی که نسخه آزمایشی iOS 12.2 را نصب کردند به مسیر Settings > Screen Time > Downtime مراجعه کنند. با عرضه نسخه نهایی iOS 12.2 این قابلیت در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

iOS 12iOS 12.2Screen Time