گران ترین نسخه مک پرو ۲۰۱۹ ؛ ۷۰۰ میلیون تومان ناقابل!

اپل با سخت افزار گران قیمت اصلا غریبه نیست، iMac Pro با برچسب قیمت ۱۵۰۰۰ دلاری نیز روانه بازار شد اما مک پرو مرز را از از این نیز فرا تر برده است. اگر شما بخواهید بهترین مدل مک پرو ۲۰۱۹ را داشته باشید باید بیش از ۵۰۰۰۰ دلار بله پنجاه هزار دلار که در حدود ۷۰۰ میلیون تومان می‌شود، هزینه کنید!!!

مک پرو جدید فقط برای حرفه‌ای‌ها می‌باشد، رندرهای سنگین، محاسبات پیچیده، و هر کاری که توان پردازشی بالایی می‌خواهد.

اپل با افتخار اعلام کرده که مک پرو جدید تراشه ۲۸ هسته‌ای اینتل زئون، تا رم ۱.۵ ترابایت و پردازنده‌های گرافیکی Radeon Pro Vega II را پشتیبانی می‌کند. مدل پایه این مک پرو ۵۹۹۹ دلار قیمت دارد و قیمت مدل‌های قوی‌تر مشخص نشده است. اما سایت The Verge در یک تحلیل قیمت بهترین مدل مک پرو ۲۰۱۹ را ۵۰ هزار دلار عنوان کرده است.

فقط پردازنده ۲۸ هسته‌ای که اپل در کنفرانس از آن صحبت کرده تقریبا ۷۵۰۰ دلار قیمت دارد. ۱.۵ ترابایت رم نیز حدود ۱۸ هزار دلار قیمت دارد. با در نظر گرفتن قیمت مدل پایه، تا اینجا این کامپیوتر ۳۲.۵۰۰ دلار قیمت دارد. دو گرافیک Radeon Vega II نیز حدودا ۱۲ هزار دلار می‌شود و با صفحه نمایش Pro XDR که ۴۹۹۹ دلار می‌باشد مک پرو بیش از ۵۰ هزار دلار قیمت دارد!

حالا اگر شما قصد خرید صحفه نمایش و یا گرافیک‌های بیشتری را داشته باشید قطعا قیمت به مرز ۷۰ هزار دلار می‌رسد و این Mac Pro را دست نیافتنی‌تر می‌کند.

مک پرومک پرو 2019