هرگز هنگام خواب از ایرپاد استفاده نکنید؛ چرا؟

هفته گذشته مردی به نام بردفورد گوتیه از خواب بیدار و متوجه شد که کمی در خوردن مشکل دارد. وی فکر کرد که احتمالا این مسئله به خاطر گلودردی است که احساس می‌کند و غیر معمول هم نیست. چون چند ساعت قبل از خواب مشغول به برف پارو کردن بوده است.

حتی بعد از اینکه از خواب بیدار شد و احساس ناخوشی داشت، به برف پارو کردن مشغول شد. وی سپس به داخل خانه برگشته و سعی کرد که یک لیوان آب بنوشد اما در انجام این کار نیز ناتوان بود! در همین منوال وی متوجه شد که یکی از ایرپادهایش مفقود شده است! گوتیه با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کند و به خاطر اینکه فرزند شش ماه‌اش از خواب بیدار نشود شب‌ها از ایرپاد استفاده می‌کند.

پسر بزرگتر بردفورد و همسرش با کنار هم قرار دادن شرایط، متوجه اتفاق حیرت انگیزی شدند. گوتیه در این باره گفت: پسر و همسرم به این نتیجه رسیدند که احتمالا من هنگام خواب ایرپاد را قورت دادم! آن‌ها ابتدا این مسئله را به شوخی مطرح کردند ولی من در قفسه سینه‌ام احساس انسداد می‌کردم.

بنابراین او به اورژانس مراجعه کرد و با اسکن مشخص گردید ایرپاد گمشده در مری او گیر کرده است. با انجام آندوسکوپی این ایرپاد از مری وی خارج شد و شرایط برای او سخت‌تر نشد. بردفورد اعتراف کرد خوش شانس بوده و پزشکش نیز به اون گفته که غیر معمول است که انسداد دردناک یا به شدت آزار دهنده نباشد. وی گفت که من هرگز به این فکر نکردم که خوابیدن با ایرپاد می‌تواند یک خطر باشد. ایرپاد او هنوز صدای خوبی دارد اما میکروفون کمی با مشکل مواجه شده است.

ایرپادحوادث