تصاویری از دلیل فراخوان مک بوک پرو ۱۵ اینچی

اپل در حدود دو هفته پیش یک فراخوان صادر کرد که در آن اعلام شد، باتری مک بوک پرو‌های خاصی که بین سپتامبر ۲۰۱۵ و فوریه ۲۰۱۷ تولید شده‌اند، به طور رایگان تعویض می‌شوند. اخیرا تصاویری از یک مک بوک پرو ۱۵ اینچی منتشر شده که دلیل این فراخوان را توجیه می‌کند.

استیو گگن در صفحه فیسبوک خود چندین تصویر را از مک بوک پرو ۱۵ اینچی منفجر شده، منتشر کرد. با توجه به گفته وی، باتری مک بوک پرو ۲۰۱۵ عامل این آتش سوزی بوده است.
این فرد می‌گوید که معمولا مک بوکش را در یک سبد در کنار دفترچه یادداشت، مجله و … یا روی مبل راحتیش می‌گذارد. اما خوشبختانه این بار آن را روی میز قهوه گذاشته وگرنه به احتمال زیاد خانه‌اش آتش می‌گرفت. این مک بوک در حالت Sleep و بسته بود و همچنین به شارژ متصل نبوده است.
در واقع این اولین بازی نیست که ما شاهده انفجار مک بوک پرو هستیم و چندی پیش نیز شاهد این مسئله بودیم. اگر یک مک بوک پرو ۱۵ اینچی تولیدی ۲۰۱۵-۲۰۱۷ دارید می‌توانید با مراجعه به این لینک و وارد کردن سریال دستگاه، از واجدالشرایط بودن آن مطلع شوید. اگر به اپل استورهای رسمی در خارج از کشور دسترسی دارید و مک شما واجدالشرایط است، حتما برای تعویض باتری آن اقدام کنید و اگر دسترسی ندارید، هنگام استفاده و نگهداری این دستگاه جوانب احتیاط را رعایت کنید.
حوادثمک بوک پرو