آپدیت جدید جیلبریک Unc0ver: پشتیباین از آیفون XR و آیفون XS در iOS 12.4

تیم Unc0ver امروز اولین نسخه عمومی جیلبریک iOS 12.4 را برای دستگاه‌های دارای تراشه A12(X) بایونیک منتشر کرد. این یعنی آیفون XR، آیفون XS، آیفون XS مکس و آیپد پرو ۲۰۱۸ در iOS 12.4 جیلبریک می‌شوند. ما قبلا شاهد عرضه جیلبریک iOS 12.4 بودیم ولی از آیفون و آیپدهای ۲۰۱۸ پشتیبانی نمی‌کرد.

تیم Unc0ver گفته که جیلبریک دستگاه‌های A12 بایونیک بهتر از آیفون و آیپدهای قدیمی است. کل فرآیند بسیار سریع است و یک تا دو ثانیه برای تکمیل زمان نیاز دارد. همچنین بسیار پایدار است و خبری از خاموش شدن یا مشکلات تصادفی نیست. تنها مشکل این جیلبریک افزایش زمان خاموش شدن دستگاه است که قابل تحمل می‌‎باشد.

خبر خوب دیگر درباره این جیلبریک این است که Unc0ver به طور کامل بازطراحی شده و تیم راحتر می‎تواند ابزار را برای دستگاه و سیستم عامل‌‌های جدیدتر آپدیت کند. این بدان معناست که اگر یک اکسپلویت (که برای جیلبریک بتوان استفاده کرد) در iOS 13 یافت شود، تیم Unc0ver می‌تواند به سرعت به روزرسانی را برای ابزار خود منتشر کند و پشتیبانی از آن را اضافه نماید.

اگر آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون XR آیپد پرو خود را در iOS 12.4 جیلبریک کردید، حتما قبل از نصب توییک‌ها، از سازگاری آن‌ها مطمئن شوید. چون بسیاری از توییک‌ها با پشتیبانی از arm64e آپدیت نشده‌اند.

متاسفانه اگر آیفون XS یا آیفون XR خود را به iOS 13 آپدیت کرده‌اید، نمی‌توانید از جیلبریک Unc0ver استفاده نمایید. شما امکان بازگشت به iOS 12.4.1 را هنگام نوشتن این مطلب دارید، اما جیلبریک Unc0ver از این نسخه پشتیبانی نمی‌کند. شما همیشه با مراجعه به سایت Unc0ver آخرین نسخه آن را دانلود نمایید.

آموزش جیلبریک iOS 11.0-12.2 و iOS 12.4 با Unc0ver [ویندوز]

آموزش جیلبریک iOS 11.0-12.2 و iOS 12.4 با Unc0ver [مک]

iOS 12.4جیلبریکجیلبریک iOS12