حل پرونده قتل یک مدل وب سایت‌های بزرگسالان به کمک آیفون

ما داستان‌های متعددی را در مورد چگونگی نجات جان افراد توسط اپل واچ شنیده‌ایم. اما این بار برنامه سلامتی آیفون خبر ساز شده و به دستگیری یک قاتل درغگو کمک کرده است! یک مرد آمریکایی ادعا کرد که همسر مدلش به طور تصادفی کشته شده اما آیفون وی حقیقت را فاش کرد.

جسد این خانم در ژانویه امسال در خارج از خانه‌اش پیدا شد. یک راننده جسد را پیدا کرد و زمانی که از همسرش در این باره سوال پرسیده شد، ادعا کرد که بعد از مستی به خواب رفته است. علاوه بر این ادعا کرد که، همسرش ممکن است لیز خورده و به طور تصادفی کشته شده باشد.

این خانم به صورت آنلاین در وب سایت‌های بزرگسالان اشتراکی، کسب درآمد می‌کرده است. زمانی که یک بطری مشروب در نزدیکی جسد پیدا شد، شرایط کمی مشکوک گردید.

اطرافیان می‌گفتند که این خانم اغلب تایم خود را در خانه می‌گذراند و شوهرش وقتی که تماس تصویری با دیگران برقرار می‌کرد عصبانی میشد. ظاهرا او آنقدر عصبانی شده که آیفون همسرش را به بیرون پرتاب کرده و زمانی که این خانم برای آوردن آیفون به بیرون از خانه رفته است، شوهر نیز به سراغش رفته و وی را به قتل رسانده است.

شوهر این مدل مدعی شد که شب درگذشت همسرش ساعت ۱۰:۳۰ شب به رختخواب رفته است. با این وجود، اپلکیشن سلامتی آیفون او نشان داده که بعد از ساعت ۱۱ شب ۱۸ قدم برداشته است. آیفون قربانی نیز فاش کرد که زمان حرکتش در همان زمان بوده است. علاوه بر این پزشکی قانونی تایید کرده است که صدمات وارد شده ناشی از ضربه با بطری مشروب بوده و ارتباطی به زمین خوردن ندارد. دادگاه نیز شوهر را به قتل عمد محکوم کرده است.

سلامتی یا همان Health، یک برنامه آیفون برای ردیابی فعالیت روزانه شما است که برای ورزش و تناسب اندام کارایی دارد اما این بار به حل یک پرونده قتل کمک کرده است.

حوادث