عرضه نسخه نهایی iOS 15.0.2، iPadOS 15.0.2 و watchOS 8.0.1

اپل کمتر از دو هفته پیش iOS 15.0.1 را برای عموم منتشر کرد که یک به روزرسانی جزئی محسوب می‌شد. این کمپانی اکنون یک آپدیت جزئی دیگر با شماره نسخه iOS 15.0.2 را منتشر کرده است.

اولین آپدیت نسبتا بزرگ iOS 15 نسخه iOS 15.1 خواهد بود که در حال حاضر به صورت آزمایشی منتشر می‌شود. کاربران می‌توانند آپدیت iOS 15.0.2 را از مسیر Settings -> General -> Software Update به صورت رایگان دریافت نمایند.

از جمله تغییرات نسخه قبلی می‌توان به رفع مشکل باز نشدن فیس آیدی توسط اپل واچ در صورتی که ماسک به صورت داشتید، اشاره کرد. در iOS 15.0.1 خطای پر بودن حافظه که به اشتباه نمایش داده میشد نیز رفع گردیده است.

در iOS 15.0.2 باگی که باعث حذف تصاویر ذخیره شده از مسیج می‌گردید، رفع شده است. همچنین مشکل وصل نشدن کیف چرمی آیفون به شبکه Find My برطرف گردیده است. در آپدیت جدید اختلالاتی که در کارپلی نیز وجود داشت، فیکس شده‌اند. از سایر تغییرات ۱۵.۰.۲ می‌توان به رفع، با خطا مواجه شدن آیفون ۱۳ هنگام ریستور با آیتونز یا فایندر اشاره کرد. مشکل نمایش داده نشدن ایرتگ در تب Items برنامه Find My هم رفع شده است.

اپل watchOS 8.0.1 را نیز برای عموم منتشر کرده است. این به روزرسانی بیشتر روی کاربران اپل واچ سری ۳ تمرکز دارد که هنگام آپدیت به نسخه جدید با مشکلاتی مواجه شده‌اند. برخی از کاربران اپل واچ سری ۳ بعد از آپدیت نیز، با بعضی از ویژگی‌های Accessibility مشکل داشتند که در این نسخه رفع شده است. برای آپدیت اپل واچ مطمئن شوید که به شارژر متصل، دارای حداقل ۵۰ درصد شارژ و متصل به آیفون است.

برای دانلود فایل فریمور یا همان فایل ipsw نسخه نهایی آی‌اواس ۱۵.۰.۲ به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

iOSiOS 15iPadOSiPadOS 15watchoswatchOS 8