دومین نسخه آزمایشی iOS 13.4.5, iPadOS 13.4.5, tvOS 13.4.5 و watchOS 6.2.5

زمان زیادی از عرضه iOS 13.4.1 و آپدیت‌های جدید iPadOS، macOS و tvOS نگذشته؛ با این حال اپل در حال عرضه نسخه آزمایشی آپدیت‌های بعدی سیستم عامل‌های خود است. اپل شب گذشته دومین نسخه آزمایشی iOS 13.4.5, iPadOS 13.4.5, tvOS 13.4.5 و watchOS 6.2.5 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

همانطور که از نام گذاری این نسخه‌ها مشخص است، این آپدیت‌ها به روزرسانی جزئی هستند و به جای ویژگی‌های جدید روی رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد تمرکز شده است.

در حال حاضر می‌دانیم که در اولین نسخه آزمایشی iOS 13.4.5 امکان به اشتراک گذاری موسیقی از اپل موزیک در استوری فیس بوک و اینستاگرام اضافه شده است. در حال حاضر ویژگی قابل ذکر دیگری در هیچ کدام از نسخه‌های آزمایشی مشخص نشده است.

این نسخه‌ها برای توسعه دهندگان ثبت شده اپل در دسترس هستند و به زودی برای تست کننده‌های عمومی هم عرضه خواهد شد. با این حال در آینده نزدیک شاهد عرضه نسخه نهایی آن‌ها برای کاربران خواهیم بود.

دومین نسخه آزمایشی iOS 13.4.5 و iPadOS 13.4.5 برای توسعه دهندگان ثبت شده از مرکز توسعه دهندگان اپل در دسترس است. برای نصب آن‌ها باید پروفایل مربوطه روی آیفون و آیپد نصب شده باشد.

برای نصب نسخه آزمایشی tvOS هم باید از Xcode استفاده نمایند. ساعت‌هایی که برای دریافت نسخه‌های آزمایشی توسعه دهندگان ثبت شده باشند، دومین نسخه آزمایشی watchOS 6.2.5 در حال حاضر برای آن‌ها قابل دانلود است.

اگر تغییر قابل توجهی در نسخه‌های آزمایشی منتشر شده یافت شد، قطعا به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

همچین بخوانید:

iOS 13iPadOS 13tvOS 13watchOS 6نسخه آزمایشی