چگونه اکانت‌های ایمیل را در آیفون و آیپد تعریف کنیم؟

با برنامه پیش‌فرض ایمیل آیفون و آیپد شما می‌توانید تمامی اکانت‌های ایمیل خود را از سرویس‎های مختلف جیمیل، یاهو، آیکلاد و … مدیریت کنید. با این کار تمامی ایمیل‌های دریافتی شما از اکانت‌های مختلف در یک جا نمایش داده می‌شوند و هیچ وقت ایمیلی را از دست نخواهید داد. اگر نحوه این کار را نمی‌دانید با ما همراه باشید.

چگونه اکانت‌های ایمیل را در آیفون و آیپد تعریف کنیم؟

مهم نیست که ایمیل شما از یاهو، آیکلاد، گوگل، Outlook، Exchange، Aol  و یا حتی ایمیل‌های اختصاصی باشد. iOS به راحتی می‌تواند برای شما مدیریت این سرویس‌ها را به ارمغان بیاورد. با برنامه ایمیل iOS می‌توانید سرویس‌های پشتیبانی شده همانند تقویم، یادداشت، مخاطبین و … را با ایمیل همگام سازی کنید.

۱- به تنظیمات _Settings_ بروید.

۲-  از صفحه باز شده Passwords & Accounts را انتخاب کنید.

* در نسخه‌های قدیمی‌تر iOS باید به Mail و قسمت Accounts بروید.

۳- بر روی Add Account بزنید.

۴- سپس سرویسی که ایمیلتان متعلق به آن است را انتخاب کنید. در این آموزش ما سرویس ایمیل گوگل یا همان جیمیل را انتخاب کردیم.

۵- سپس از شما ایمیل و رمز عبورتان خواسته می‌شود. اگر تایید دو مرحله‌ای را برای ایمیل خود فعال کرده‌اید، آن را هم باید بگذارنید.

۶- زمانی که اکانتتان اضافه شد از شما پرسیده می‌شود که چه خدماتی را می‌خواهید فعال کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که مخاطبین، تقویم‌ها و … با ایمیل همگام سازی شوند.

ایمیلمبتدی