GIPHY: The GIF Search Engine

بزرگترین منبع فایل GIF و استیکر در دسترس شماست! GIPHY سریعترین و ساده‌ترین راه برای جستجو و به اشتراک گذاری فایل گیف و استیکر است که می‌توانید از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی همانند تلگرام، فیسبوک، iMessage و … استفاده کنید.

این برنامه گزینه‌های زیادی دارد، به طور مثال می‌توانید پخش خودکار را برای صرفه جویی در مصرف اینترنت خاموش کنید یا برای دسترسی سریع از لمس سه بعدی استفاده کنید. همچنین امکان ساخت استیکر دلخواه خود را دارید.

برنامه GIPHY برای iOS بهینه سازی شده و شامل افزونه iMessage و افزونه کیبورد است. شما با اضافه کردن کیبورد GIPHY از تمامی اپلیکیشن‌ها به امکانات دسترسی دارید و می‌توانید آن را جایگزین کیبورد اصلی کنید.

شما امکان جستجو در بزرگترین منبع گیف را دارید. همچنین امکان جستجو با انیموجی‌ها وجود دارد تا واکنش مورد نظرتان را راحت‌تر بیابید.

از Game of Thrones تا Hunger Games، فرهنگ‌های مختلف، شخصیت‌های فیلم و سریال، خواننده‌ها و… همه نوع استیکر و گیفی در اختیار شماست. می‌توانید گیف‌های مورد علاقه خود را علامت گذاری کنید تا راحتتر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید با آیفون X و آیفون‌های جدیدتر از استیکر ساز جدید برنامه استفاده کنید. امکان ساخت گیف از محتوای موجود در حافظه دستگاه و یا تلفیق آن‌ها با گیف‌های موجود وجود دارد. شما می‌توانید به گیف‌های خود استیکر، فیلتر و … اضافه کنید. امکان کپی گیف‌ها نیز وجود دارد و یا می‌توانید آن را در Camera Roll ذخیره نمایید.

شما می‌توانید GIPHY: The GIF Search Engine را از اپ استور به صورت رایگان دریافت نمایید.

ورژن: ۳.۶.۱

حجم: ۸۵.۶

سازگاری: iOS 11 و بالاتر

برنامه آیفونبرنامه رایگانکیبورد