eSound Music

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند برای گوش دادن و دانلود موزیک می‌گردید eSound Music می‌تواند یک گزینه ایده آل باشد. این نرم افزار یک مخزن قدرتمند از انواع موزیک، ریمکس و پادکست دارد. از نقاط قوت این برنامه می‌توان به پشتیبانی از موزیک‌های ایرانی و خارجی اشاره کرد. از هایده و مهستی گرفته تا چاووشی و ساسی، از امینم تا تیلور سوئیفت!

یکی از مهمترین نکات درباره این برنامه رایگان بودن آن است. شما باید در این برنامه یک اکانت بسازید یا می‌توانید با اکانت فیسبوکتان در آن وارد شوید. سپس هر آهنگی را که بخواهید می‌توانید جستجو کنید. در صفحه پخش هر آهنگ یک گزینه + وجود دارد که با زدن آن، موزیک در دستگاه شما دانلود می‌شود و زمانی که به اینترنت متصل نباشید نیز می‌توان آن موزیک را گوش کنید.

البته با توجه به اینکه این برنامه رایگان است، تبلیغات‌هایی را به شما نمایش می‌دهد اما با توجه به ویژگی‌های برنامه کاملا ارزش آن را دارد! البته شما می‌توانید با پرداخت ۲ دلار ماهیانه این تبلیغات‌ها را حذف نمایید.

برنامه eSound Music رتبه بندی‌های مختلف، پیشنهادات و لیست‌های پخش متنوعی را نیز به شما ارائه می‌دهد. البته این برنامه نیاز به فیلترشکن دارد که به لطف فیلترینگ تلگرام روی هر گوشی چندتایی از آن یافت می‌شود!

ورژن: ۲.۴.۱۵

حجم: ۸۸ مگابایت

سازگاری: نیاز به iOS 8 و بالاتر. ساگار با آیفون، آیپاد و آیپد

برنامه رایگانیونیورسال