سریال درام علمی-تخیلی Invasion یا همان هجوم ، برای فصل دوم تمدید شد

اپل پس از تمدید سریال معمایی Truth Be Told برای فصل سوم، سریال هجوم یا Invasion را نیز برای یک فصل دیگر تمدید نمود.

طبق اعلام رسمی اپل، سریال درام علمی-تخیلی Invasion برای فصل دوم تمدید شد. قسمت آخر فصل اول نیز در تاریخ ۱۹ آذر ۱۴۰۰ پخش خواهد شد. سریال Invasion ساخته نامزدهای اسکار و امی، سیمون کینبرگ و دیوید ویل است.

کینبرگ در رابطه با تمدید سریال هجوم برای فصل دوم گفت:

من عمیقا از اپل سپاسگزارم که در هر مرحله حمایت کرد و به ما اعتماد نمود تا داستانی عمیقا انسانی و احساسی از حمله بیگانگان بسازیم. و مهمتر از همه از طرفداران شگفت انگیزمان تشکر می‌کنیم که بدون آن‌ها، ما این فرصت را برای ادامه Invasion نداشتیم. من در مورد برنامه ریزی برای فصل دو بسیار هیجان زده هستم و دنیای خود را به صمیمی‌ترین و حماسی‌ترین راه‌ها گسترش می‌دهیم.

سریال Invasion یک داستان را از چندین دیدگاه در سراسر جهان روایت می‌کند. گلشیفته فراهانی (استخراج)، سم نیل (پارک ژوراسیک)، شامیر اندرسون (بیدار)، فراس نصار (فرادا) و شیولی کوتسونا (ددپول ۲) از جمله بازیگران سریال تهاجم هستند.

البته زمان عرضه فصل دوم مشخص نیست اما طبق شرایط معمول، احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ شاهد فصل دوم سریال Invasion باشیم. شما می‌توانید سریال Invasion  را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از اپل خوره دانلود نمایید.

Invasion