اپل در سال ۲۰۲۰ چهار مدل آیفون جدید رونمایی می‌کند

تحلیلگر شرکت جی‌پی مورگان چیس، معتقد است که اپل در سال ۲۰۲۰ چهار مدل آیفون را با تغییرات عمده که خوشایند کاربران است، معرفی می‌کند.

این تحلیلگر معتقد است که اپل سه آیفون را با صفحه نمایش اولد و پشتیبانی از ۵G در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند. این سه آیفون دارای صفحه نمایش ۵.۴ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی هستند. دو آیفون از سه آیفون گفته شده، دارای سنسور دوربین زمان پرواز هستند که برای قابلیت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی کاربرد دارد.

مینگ-چی کو، تحلیلگران صاحب نام اپلی و شایعات از منابع دیگر نیز، تغییرات عمده را در آیفون ۲۰۲۰ تایید کرده‌اند. در حالی که پشتیبانی از تکنولوژی ۵G یک ویژگی بزرگ برای کاربران است، قطعا صفحه نمایش بزرگتر نیز می‌تواند مصرف کنندگان زیادی را به خرید ترغیب کند.

حالا به آیفون چهارم می‌رسیم، طبق گزارش آیفون چهارم قیمتی حتی کمتر از آیفون XR دارد. برای رسیدن به برچسب قیمت پایین، این گوشی ویژگی ۵G و صفحه نمایش اولد را نخواهد داشت.

تحلیلگر جی‌پی مورگان چیس بر این باور است که اپل در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۹۵ میلیون آیفون فروش خواهد داشت. این رقم حدود ۱۵ میلیون بیشتر از رقم پیش بینی شده توسط این شرکت برای سال ۲۰۱۹ است.

در حالی که آیفون ۲۰۲۰ یک آپدیت بزرگ محسوب می‌شود، آیفون ۲۰۱۹ تغییرات رادیکالی نخواهد داشت و اپل روی بهبود قطعات داخلی تمرکز می‌کند. از ویژگی‌های پیش بینی شده برای آیفون ۱۱ می‌توان به دوربین سه گانه اشاره کرد و گفته می‌شود آیفون ۱۲ دارای ۵G و ویژگی‌های مربوط به واقعیت افزوده و مجازی خواهد بود.

آیفون 12آیفون 2020