اپل ۵۰ درصد از درآمد (PRODUCT)RED خود را به مبارزه برای کرونا در آفریقا اهدا می‌کند

اپل شرکتی است که اغلب به خاطر موضع‌های خشن نسبت به رقبا، سیاست‌های شرکتی و شرایط سخت کار، مورد انتقاد قرار می‌گیرد اما نمی‌توان انکار کرد که شراکت آن‌ها با (PRODUCT) RED چه کار فوق‌العاده‌ای را برای کمک به مردم برای مبارزه با ایدز و کرونا انجام داده؛ و این بار به سراغ آفریقا رفته است.

طی پانزده سال گذشته اپل نزدیک به ۲۷۰ میلیون دلار از طریق فروش دستگاه‌ها و لوازم جانبی (PRODUCT)RED جمع آوری کرده است. (PRODUCT)RED به محصولاتی گفته می‌شود که اپل طی یک توافق با شرکت Red به رنگ قرمز تولید می‌کند. Red یک شرکت خیرخواهانه است که با هدف جمع آوری پول برای صندوق جهانی پول و کمک به مردم سراسر دنیا در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است. کمپانی‌های بزرگی که با این شرکت همکاری می‌کنند، باید قسمتی از سود خود را به صندوق جهانی اهدا نمایند.

همچنین بخوانید:

محصولات به رنگ قرمز بسیار جذب هستند و طرفداران خاص خود را دارند، اما رنگی است که به ندرت در گجت‌های مدرن امروزی مشاهده می‌کنیم.

اکنون که بحران کرونا همچنان ادامه دارد، اپل تصمیم گرفته نیمی از کل درآمد حاصل از فروش (PRODUCT)RED را به صندوق جهانی برای کمک به مبارزه با کرونا در جنوب صحرای آفریقا اهدا نماید.

نیم دیگر درآمد حاصله، صرف ادامه مبارزه با ایدز/HIV خواهد شد، همان هدفی که دلیل شکل گیری (PRODUCT)RED می‌باشد.

آفریقا