معرفی iCloud+ : ویژگی‌های جدید بدون تغییر قیمت

اپل در رویداد توسعه دهندگان سالانه خود بخشی را به آیکلاد اختصاص داد و از ویژگی‌های جدید iCloud+ رونمایی کرد.

دو پیشرفت عمده در iCloud رخ داده است. اولی راه جدیدی برای ورود به اکانت شماست. شما قادر خواهید بود که فرد یا افرادی را برای بازیابی اکانت معرفی کنید. بنابراین اگر دسترسی به حسابتان نداشته باشید می‌توانید از افراد تعریف شده کد ورود دریافت کنید.

ویژگی دوم نیز یک طرح برای میراث دیجیتال است. اطلاعات مهم کاربر بعد از مرگش به فرد دیگری می‎رسد. برای دریافت این اطلاعات باید کاربران درخواست دسترسی بدهند و در تمامی دستگاه در دسترس است.

یکی از قابلیت‌های سرویس پولی آیکلاد برای مشترکین، برای حفظ حریم خصوصی است. اگر کاربران بخواهند با امنیت بیشتری به مرور اینترنت مشغول شوند اپل پروسه محافظتی جدیدی را برای آن‌ها تحت سرویس iCloud+ در نظر گرفته است. تمامی درخواست‌های شما برای مرور وب از طریق دو رله جداگانه ارسال می‌شوند. این پروسه بیش از امنیت استاندارد، هویت شما را پنهان می‌کند.

همچنین بخوانید:

ویژگی دیگر iCloud+ مخفی کردن ایمیل نام دارد. این ویژگی مشابه سرویس Sign In with Apple می‌باشد. این قابلیت آدرس ایمیل‌های تصادفی اختصاصی برای شما تولید می‌کند و دیگر نیازی نیست که آدرس ایمیل واقعی خود را به اشتراک بگذارید. این ویژگی در اپلیکیشن‌های اپل مانند سافاری و ایمیل در دسترس است.

با قابلیت Secure Video آیکلاد پلاس، شما می‌توانید دوربین‌های بیشتری را متصل کنید و هیچ یک  از فیلم‌های ذخیره شده جز فضای شما محسوب نمی‌شوند. iCloud+ تمامی ویژگی‌های آیکلاد را دارد و بدون دریافت هزینه اضافه، در دسترس تمام مشترکین پولی آیکلاد قرار می‌گیرد.

iCloudآیکلاد