رندرهای آیفون XR 2019 ؛ دوربین دوگانه و شیشه پشت یکپارچه

ما در حال حاضر تصویر نسبتا واضحی از آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس داریم. اما مطابق انتظار به نسل بعدی آیفون XR کمتر پرداخته شده است. اخیرا @OnLeaks تصاویر و ویدیویی را به عنوان رندر آیفون XR 2019 منتشر کرده است.

یک تغییر به ظاهر کوچک می‌تواند یکی از برجسته‌ترین تعییرات آیفون‌های ۲۰۱۹ باشد. اپل معمولا از یک پنل شیشه‌ای برای پشت دستگاه و برای دوربین نیز از یک قطعه شیشه‌ای یاقوت کبود استفاده می‌کند. اما برای سال ۲۰۱۹ به نظر می‌رسد اپل قصد استفاده از یک پنل شیشه‌ای یکپارچه در آیفون ۱۱ و آیفون XR جدید را دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده ضخامت آیفون XR 2019 معادل ۷.۸ میلی متر است و در ضخیمترین نقطه که مربوط به دوربین است ۸.۵ میلی متر می‌شود.

اگر این رندرهای اخیر منتشر شده درست باشند، اپل قصد استفاده از زبان طراحی مشابه را برای آیفون ۱۱ و آیفون XR جدید را دارد. تفاوت آن‌ها از نظر بدنه، جنس و رنگ‌ است. آیفون ۱۱ با یک شاسی فولادی و رنگ‌های محدود عرضه می‌شود اما آیفون XR 2 با شاسی آلومینیومی و رنگ‌های متنوع‌تر روانه بازار می‌گردد.

برای آیفون XR 2019، طبق شایعات، اپل قصد اضافه کردن لنز دوم را دارد. مشخص نیست که این کمپانی قصد اضافه کردن لنز تله فتو را دارد یا لنز سوپرواید به این دستگاه می‌آید. اما به توجه به محبوبیت بیشتر لنز سوپرواید و شایعاتی که کم و بیش شنیده شده است، اپل از این لنز استفاده خواهد کرد.

آیفون XR 2آیفون XR 2019آیفون XRS