بدون آسیب رساندن به ایرتگ می‌توانید با دریل در آن سوراخ ایجاد کنید!

ردیاب ایرتگ اپل برای آویزان شده به وسایل دیگر مانند دسته کلید نیاز به یک وسیله جانبی دارد که باید جداگانه تهیه کنید. با این حال طبق بررسی‌های اخیر مشخص شده که شما می‌توانید با دریل یک سوراخ در ایرتگ ایجاد کنید، بدون آنکه آسیبی به دستگاه برسد!

تیم iFixit که به خاطر کالبد شکافی محصولات جدید شناخته شده است، این بار به سراغ ایرتگ اپل رفته و یک بررسی اولیه برای آن منتشر کرده است. این تیم به زودی بررسی کامل کالبد شکافی ایرتگ را منتشر خواهد کرد.

آن‌ها با استفاده از مته ۱/۱۶″ در ایرتگ یک سوراخ ایجاد کردند که در کمال تعجب اختلال چندانی در عملکرد دستگاه ایجاد نکرد. به گفته iFixit، ایرتگ سه منطقه امن برای انجام این کار دارد که در تصویر زیر با رنگ سبز مشخص شده‌اند.

در بررسی‌ها مشخص شده که اپل از خود بدنه ایرتگ به عنوان دیافراگم بلندگو استفاده می‌کند و اینکه سوراخ کردن بدنه ایرتگ در حد ۱ دسی‌بل در ایجاد صدا اخلال ایجاد کرد جای تعجب دارد چون قدرت صدای این محصول بین ۷۸-۸۰ دسی‌بل است.

البته پیشنهاد ما این است که هرگز به این کار دست نزنید اما به هر حال اگر ابزار و مهارت کافی داشته باشید این کار انجام شدنی است!

ایرتگایرتگ 2021