اگر با سیاست‌های جدید حریم خصوصی واتس اپ موافقت نکنید، اکانت شما حذف می‌شود!!!

واتس اپ با انتفادات زیادی برای سیاست‌های جدید حریم خصوصی خود مواجه شد و مجبور شد تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ آن را به عقب بیاندارد. این شرکت بنرهایی را در مورد تغییرات در سیاست‌های حریم خصوصی در WhatsApp نمایش می‌دهد تا کاربران موارد را بهتر درک کنند. با این حال تصمیم واتس اپ در شرایطی که این سیاست‌ها را قبول نکنید، مشخص نبود.

طبق ایمیلی که به دست TechCrunch رسیده، واتس اپ به تدریج به کاربران می‌گوید که در صورتی که با شرایط موافق نیستند دسترسی کامل به برنامه را نخواهند داشت.

اگر آن‌ها با سیاست‌های جدید واتس اپ موافقت نکنند برای «مدت کوتاهی» تماس‌ها و اعلان‌ها را دریافت می‌کنند اما امکان ارسال پیام و یا تماس گرفتن با دگیران را ندارند. این مدت کوتاه هم در نهایت تمام می‌شود و طبق قوانین فعلی WhatsApp، اگر اکانتی به مدت ۱۲۰ روز فعالیت نداشته باشد، حذف می‌گردد!

این یعنی اگر تا ۲۵ اردیبهشت با قوانین واتس اپ موافقت نکنید اکانت شما محدود می‌شود. پس از اتمام محدودیت، ۱۲۰ روز زمان دارید که از حذف اکانت خود جلوگیری کنید، آن هم با موافقت سیاست‌های جدید حریم خصوصی WhatsApp !

واتس اپ با وجود انتقادات بسیاری که برای سیاست‌های جدید حریم خصوصی دریافت کرد، از موضع خود کوتاه نیامد و فقط آن را برای مدت کوتاهی به تاخیر انداخت. این کمپانی اعلام کرده که قادر به خواندن پیام‌ها و داده‌های کاربران نیست و قصد ندارد هیچ اطلاعاتی را با فیس بوک به اشتراک بگذارد. به ادعای WhatsApp، تغییرات فقط برای مشاغلی است که از واتس اپ برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند و برخی از اطلاعات فیس بوک را در واتس اپ نمایش دهد تا تجربه خرید بهتری ارائه گردد.

حریم خصوصیواتس اپ