نگاهی به بهترین تبلیغ های تاریخ آیفون

اپل به عنوان یک شرکت رسما از ۱ آوریل ۱۹۷۶ کار می‌کند و محصولاتی اعم از رایانه‌ها، پخش کننده موسیقی، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و … را تولید می‌کند. آیفون محبوب‌ترین و مشهورترین دستگاه اپل است و طی این سال‌ها اپل تبلیغ های مختلفی را برای آن تولید کرده است. ما در اینجا سعی کرده‌ایم بهترین‌های آن‌ها را جمع آوری کنیم.

با تبلیغ اولین نسل آیفون شروع می‌کنیم. این یک تبلیغ جذاب است که در آن نحوه کارکرد آیفون توضیح داده می‌شود! به نظرتان اولین جمله در تبلیغ چیست؟ اینگونه روشن می‌شود! در یک سری تبلیغ کارایی‌های مختلف اولین نسخه آیفون نمایش داده می‌شود و در آخر هر قسمت بر این نکته تاکید می‌شود که این یک تلفن همراه است. در این سری تبلیغات‌ها به تفاوت‌های آیفون و آیپاد هم پردخته شده است.

 

آگهی آیفون ۵s که در سال ۲۰۱۳ متشر شد را می‌توان یک آگهی نسبتا احساسی دانست. در این آگهی یک خانواده به مناسبت کریسمس دور هم جمع می‌شوند اما یک نوجوان که به نظر معتاد به تلفن‌های هوشمند می‌باشد همیشه از بقیه جدا است. اما زمانی که همه دور هم پای تلوزیون جمع می‌شوند همین فرد تصاویر و ویدوهای ضبط شده با آیفون ۵s خود را از لحظات به یاد ماندنی خانواده با آهنگ “Have Yourself A Very Merry Christmas” از کت پاور را نشان می‌دهد.

 

اپل در سال ۲۰۱۴ آیفون را بازطراحی کرد. پس از عرضه آیفون‌های ۳.۵ و ۴ اینچی، اپل آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را با صفحه نمایش‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی عرضه کرد. اپل برای ویدیو تبلیغاتی این دو آیفون از جیمی فلن (کمدین آمریکایی) و جاستین تیمبرلک (خواننده) استفاده کرد. در این تبلیغ کمدی جاستین فقط به بزرگی آیفون می‌پردازد و فالون در مورد سایر ویژگی‌های کلیدی آن هم صحبت می‌کند.

 

 

آیفون ۳G اپ استور را به جهانیان معرفی کرد و آژانس تبلیغاتی اپل شعاری را انتخاب کرد که سریعا نمادین شد؛ یک اپلیکیشن برای آن وجود دارد. این کمپین تبلیغاتی آنقدر قوی بود که توانست اپ استور را به تمامی مخاطبان معرفی کند و کارایی آن را به خوبی جا انداخت.

 

اپل در سال ۲۰۱۱ آیفون ۴s را به همراه یک دستیار مجازی معرفی کرد. معرفی سیری با ارائه یک تبلیغات از کارایی‌های این دستیار بود. با وجود اینکه سیری در حال حاضر به میلیون‌ها کاربر روزانه کمک می‌کند، اما کارایی آن در مقایسه با دستیار گوگل ضعیف‌تر است.

 

با عرضه آیفون X در سال ۲۰۱۷، اپل گوشی هوشمند خود را به دوران مدرن کشاند. حاشیه‌های نازک‌تر، صفحه نمایش لبه به لبه و فیس آیدی بخشی از آیفون جدید بودند. اپل در سال ۲۰۱۸ یک آگهی تبلیغاتی طنز برای ویژگی فیس آیدی منتشر کرد که در آن یک فرد با نگاه هر قفلی را باز می‌کرد.

 

سری آیفون ۱۱ در شهریور ماه سال گذشته معرفی شد که با ساختار مستحکم‌تر، شیشه‌های قوی‌تر، مقاومت بیشتر در برابر آب و عمر باتری بالاتر به دست کاربران رسید. اولین تبلیغ اپل برای این گوشی، آیفون ۱۱ پرو را در یک تونل باد نمایش می‌داد که مورد حمله سبزیجات، اسباب بازی و … قرار می‌گرفت. از بالای گوشی هم سقف باز می‌شود و یک کیک عروسی چند طبقه روی آن میفتد. بعد از آن هم آب پاش‌ها به کار میفتند و دستگاه ضد آب را تمیز می‌کنند. در آخر هم جوجه‌های لاستیکی به سمت آیفون شلیک می‌شوند.

 

همچنین بخوانید:

تبلیغات
  • RAD007

    همشون عالی بودن مرسی

  • RAD007

    اه دلم واسه منو و رابط کاربری آیفون ۴ اس تنگ شده

    • پیمان عزیزی

      من هنوز یه آیفون ۴ دارم، وقتی باهاش کار میکنم یه حس نوستالزی خوبی بهم میده

      • RAD007

        دقیقا

  • عرفان

    واقعا فوق العاده بودند همشون.
    اگر بتونید بهش تبلیغ های iPhone 6s رو هم اضافه کنید، فوق العاده میشه.
    واقعا تبلیغ های iPhone 6s بهترین تبلیغ هایی بودند که تو کل زندگیم دیدم.