The Year Earth Changed

مستند The Year Earth Changed یا سالی که جهان تغییر کرد، درباره قرنطینه جهانی با شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر طبیعت است که از سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش گردید. این فیلم با همکاری مایک گودنتون و آلیس کینیز سوپر تولید شده و گویندگی آن نیز بر عهده دیوید آتنبورو بوده است.

مستند The Year Earth Changed یک سال بی‌سابقه را از دنیای مدرن امروزی به تصویر می‌کشد و به واکنش طبیعت به قرنطینه جهانی می‌پردازد. از شیندن آواز پرندگان در شهرهای خالی از رفت و آمد و دیدن نهنگ‌ها در Glacier Bay تا ملاقات با کَپی‌بارها در حوه شهرهای آمریکای جنوبی؛ مردم دنیا فرصت این را داشتند متفاوت‌تر از گذشته با طبیعت درگیر شوند.

در مستند سالی که جهان تغییر کرد، بینندگان شاهد خواهند بود که چگونه تغییرات کوچک در رفتار انسان‌ها مانند کاهش ترافیک کشتی‌های تفریحی و بسته شدن سواحل، تاثیر عمیقی بر طبیعت می‌گذارد. این مستند نامه‌ای عاشقانه به کره زمین است که می‌تواند ما را به آینده طبیعت امیدوار کند.

شما می‌توانید مستند The Year Earth Changed را با کیفیت ۷۲۰ – X265 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید. استفاده از کدک X265 باعث کاهش حجم فایل و از سوی دیگر افزایش کیفیت می‌گردد. همچنین زیرنویس فارسی هماهنگ با مستند سالی که جهان تغییر کرد در ادامه قرار گرفته است.

دانلود مستند سالی که جهان تغییر کرد – The Year Earth Changed به صورت رایگان

x265 WEB-DL 720p

دانلود مستند با زیرنویس فارسی چسبیده (متاسفانه مجبور به حذف لینک دانلود شدیم🙏)

کرونامستند