سریال See برای فصل سوم تمدید شد؛ انتشار تریلر فصل دوم

سریال See با یک داستان آخرالزمانی درباره بقا، یکی از بلندپروازانه‌ترین سریال‌های سرویس اپل تی‌وی پلاس است. اگرچه مانند بسیاری از سریال‌های سرویس‌های مشابه شروع سختی داشت اما تا پایان فصل اول جای خود را پیدا کرد و بینندگان زیادی را به خود جذب نمود.

چند خبر خوش برای طرفداران سریال See وجود دارد؛ سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم مشخص شد و طرفداران این سریال می‌توانند قسمت اول فصل ۲ را در تاریخ ۵ شهریور مشاهده کنند. بعد از آن نیز هر جمعه قسمت جدید سریال See منتشر خواهد شد.

همچنین بخوانید:

در فصل دوم سریال See چند چهره سرشناس جدید به آن اضافه می‌شوند. از جمله این بازیگران می‌توان به دیو باتیستا، کشتی کج کار اسبق که از سال ۲۰۱۰ وارد سینما شد، اشاره کرد. سایر بازیگران جدید فصل دوم عبارتند از: ادن اپستین (Sweetbitter)، هون لی (Warrior)، اولیویا چنگ (Warrior)،  تام میسون (Watchmen)، تامارا تیونی (Flight) و دیوید هیولت (The Shape of Water).

همچنین تریلر فصل دوم سریال See نیز منتشر شده است که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید.

سریال See در آینده دور زمانی اتفاق می‌افتد که بشر حس بینایی خود را از دست داده است. در فصل دوم، بابا ووس در حال جنگ است تا خانواده متلاشی شده خود را نجات دهد و از جنگ و سیاستی که او را احاطه کرده، دور شود. اما هر چه بیشتر دور می‌شود، عمیق‌تر فرو می‌رود و خانواده او بیشتر تهدید می‌شوند.

سریال See اولین بار در سال ۲۰۱۹ اکران شد و اپل برای فصل سوم نیز آن را تمدید کرده است. فصل سوم در حال حاضر در کانادا تولید می‌شود.

See
  • نیوشا

    فصل سوم کی منتشر میشه ؟

    • پیمان عزیزی

      تا الان براش تاریخی اعلام نشده از سمت اپل ولی بعیده که امسال منتشر بشه و باید سال آینده منتظر باشیم

  • علی

    قسمت ۸ پایان فصل ۲ بود؟

  • داریوش

    هانیوا قصد ازدواج نداره؟

  • امیر

    آخرفیلم باباواس کجارفت؟؟🥷🥷
    ماگرارو داد به هارلن؟؟

    خیال کرده..؟؟؟!!!
    دست خوردش کرد🤦🏼🤦🏼🤦🏼 داد به هارلن.