ایرپاد ۳ در اواخر ۲۰۱۹ با قابلیت حذف نویز معرفی می‌شود

گزارش جدیدی از زنجیره تامین اپل منتشر شده که حاکی از آن است اپل در حال کار با تامین و مونتاژ کنندگان برای عرضه ایرپاد ۳ تا سال جاری میلادی است. ایرپاد ۳ در مقایسه با ایرپاد ۲ دارای قابلیت حذف نویز است، چیزی که کاربران ایرپاد مدت زمان زیادیست انتظار ان را دارند.

ایرپاد ۳ دارای طراحی پیچیده‌تری است و اپل به همین دلیل به تجربه Inventec اتکا می‌کند. در حال حاضر ایرپاد ۲ توسط Inventec و Luxshare Precision مونتاژ می‌شوند.

البته این اولین بار نیست ما گزارش‌های را در رابطه با عرضه ایرپاد ۳ در اواخر سال ۲۰۱۹ می‌شنویم.به هر حال دیجی تایمز اخیرا در زمینه نشر اطلاعات صحیح در مورد دستگاه‌های آینده موفق عمل نکرده است و نمی‌توان این گزارش را زیاد جدی گرفت.

اضافه شدن ویژگی حذف نویز قطعا روی عملکرد باتری تاثیر می‌گذارد و باتری بیشتر مصرف می‌شود. بنابراین اپل باید بر روی باطری دستگاه بسیار کار کند که از نظر زمان استفاده نسبت به نسل‌های قبلی ضعیف نشود. علاوه بر حذف نویز، احتمالا ایرپاد ۳ دارای پوشش بدنه بهتر و مقاومت در برابر آب و عرق است.

ایرپا‌د ۳ با ویژگی‌های جدیدش قطعا برچسب قیمت بالاتری را خواهد داشت و قیمت گذاری می‌تواند بسیاری از مشتریان را از این محصول دور کند.

AirPodsAirPods 3ایرپادایرپاد 3