جدیدترین تبلیغ گوگل برای پیکسل ۳a ؛ حمله به سیری

گوگل برای سومین بار با مقایسه گوشی هوشمند میان رده خود با پرچمدار اپل، تبلیغات انجام داده است. اولین آگهی مقایسه حالت Night Sight پیکسل ۳a در مقابل آیفون X بود که در واقع آیفون XS بوده است. چند روز پیش نیز گوگل به مسیریابی با واقعیت افزوده خود پرداخت و آن را با مسیریابی آیفون که یک نقشه دو بعدی است پرداخت. اما تفاوت بزرگ این دو محوصل قیمت آن‌ها است. در حالی که شما برای آیفون XS با ظرفیت ۶۴ گیگابایت باید ۹۹۹ دلار پرداخت کنید اما پیکسل ۳a برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری دارد. البته از نظر پردازنده، سخت افزاری، سیستم عامل و بسیاری از موارد دیگر آیفون سرآمد است اما پیکسل ۳a نیز با وجود قیمت نسبتا پایین خود ویژگی‌های قابل توجهی دارد.
زمانی که گوگل یک گوشی میان رده را به سری پیکسل اضافه کرد برای بسیاری از تحلیلگران هدفش نامشخص بود اما حالا واضح شده است. یک گوشی میان رده با عکاسی فوق‌العاده، آپدیت نرم افزاری سریع و ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب که در بازار می‌تواند حضور موفقی داشته باشد.

اکنون گوگل در تازه‌‎ترین تبلیغ خود به دستیارهای مجازی پرداخته است. بسیاری بر این باورند که دستیار مجازی گوگل در نوع خود بهترین است و دستیار اپل و آمازون در رده‌های بعدی قرار دارند. گوگل نیز از این مسئله استفاده کرده و آیفون X (که باز هم منظورش آیفون XS است) را با برچسب قیمتش در کنار پیکسل ۳a قرار داده و گفته که آیفون گوگل دارد اما پیکسل خود گوگل است.

منظور گوگل از این جملات این است که پیکسل ۳a دارای دستیار مجازی گوگل است اما کاربران آیفون باید آن را به صورت جداگانه نصب کنند. بدیهی است که این دستیار مجازی در iOS بسیار محدودتر است. بسیاری از کاربران آیفون نیز از سیری راضی نیستند و کاستی‌های این دستیار صوتی را باید قبول کرد.

تبلیغاتگوگل