آیفون انعطاف پذیر ۸ اینچی در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

تحلیلگر مشهور قابل اعتماد اپل، مینگ-چی کو، ادعا می‌کند که ساکنین کوپرتینو یک آیفون انعطاف پذیر در سال ۲۰۲۳ با صفحه نمایش ۸ اینچی QHD+ اولد روانه بازار می‌کنند.

این تحلیلگر انتظار دارد که فروش آیفون‌های انعطاف پذیر در سال ۲۰۲۳ به ۱۵-۲۰ میلیون دستگاه برسد. او می‌گوید که تلفن‌های هوشمند انعطاف پذیر در سال‌های آینده به محصول مهمی برای همه برندها تبدیل می‌شود و یک عامل کلیدی برای چرخه جایگزینی بعدی هستند. در حالی که اپل هنوز هم هیچ تلفن هوشمند انعطاف پذیری را معرفی نکرده، کو معتقد است که اپل آماده تبدیل شدن به بزرگترین برنده در گروه دستگاه‌های انعطاف پذیر می‌شود.

ما پیش از این همه شایعه‌ای مبنی بر عرضه آیفون انعطاف پذیر در سال ۲۰۲۳ با پشتیبانی از اپل پنسل داشتیم.

کو در ادامه گزارش خود گفته که دستگاه‌های انعطاف پذیر در حال حاضر برای ادغام تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌شوند. با این حال او معتقد است که دستگاه‌های انعطاف پذیر مورد استفاده گسترده‌تری قرار می‌گیرند و آن‌ها در آینده مرز بین تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ را کم رنگ می‌کنند. به دلیل ادغام فشرده اکو سیستم اپل در بین محصولات و طراحی سخت افزاری، این کمپانی بزرگترین برنده در روند دستگاه‌های انعطاف پذیر خواهد بود.

انتظار می‌رود که اپل برای رفع مشکلات احتمالی تاچ، از نانو سیم نقره استفاده کند. این فناوری می‌تواند اپل را از رقبا پیش بیاندازد چون مشکلی با تاشدن چند گانه ندارد. اپل در حال حاضر از فناوری نانو سیم نقره در هوم پاد استفاده می‌کند و این می‌تواند به شناسایی بیشتر این فناوری به اپل کمک شایانی کند.

سامسونگ در حال حاضر با سری Galaxy Z Flip و Galaxy Fold رهبر دستگاه‌های انعطاف پذیر است. این شرکت به سرعت در حال توسعه و رفع مشکلات دستگاه‌های انعطاف پذیر می‌باشد. از طرف دیگر اپل هیچ محصول قابل انعطافی را ندارد یا حداقل عرضه نکرده است. با این حال کو انتظار دارد که این شرکت دقیقا مانند بازار فعلی آیفون، بر بازار دستگاه‌های انعطاف پذیر هم تسلط داشته باشد.

آیفون 2023آیفون انعطاف پذیر