طرح مفهومی از آیفون فلیپ

ما قبلا طرح‌های مفهومی متعددی را برای آیفون ۱۳ دیده‌ایم که برخی از آن‌ها واقع گرایانه هستند و برخی دیگر ویژگی‌های دور از ذهنی را ارائه می‌دهند که شاید در آینده آن‌ها را ببینیم. در دو سال گذشته سامسونگ و سایر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، مدل‌هایی را با صفحه نمایش تاشو ارائه داده‌اند. شایعات زیادی مبنی بر کار اپل روی آیفون با صفحه نمایش تاشو است. به تازگی نیز یک طرح مفهومی با نام آیفون فلیپ منتشر گردیده است.

همچنین بخوانید:

جدای از صفحه نمایش تاشو، برای این طرح مفهومی از تراشه قدرتمند سری M اپل استفاده شده است. تاچ اسکرین درون نمایشگر، صفحه نمایش ۱۲۰Hz ProMotion XDR با حاشیه‌های اندک و فناوری Air Charge، از سایر ویژگی‌های طرح مفهومی آیفون فلیپ هستند.

فناوری Air Charge که در این طرح مفهومی ذکر شده، قابلیت شارژ بی‌سیم با فاصله می‌باشد. طرح‌های مفهومی قبلی که برای آیفون تاشو دیده بودیم، معمولا این محصول را با دو صفحه نمایش به تصویر می‌کشیدند که در صورت باز شدن، آیفون به تبلت تبدیل می‌شد. آیفون فلیپ می‌تواند از اپل پنسل هم پشتیبانی نماید.

چه زمانی آیفون فلیپ عرضه می‌شود؟

اگر بخواهیم به شایعات اتکا کنیم، اپل در حال حاضر روی یک آیفون با صفحه نمایش اولد قابل انعطاف کار می‌کند. با این حال سوالات زیادی در مورد این آیفون وجود دارد و مشخص نیست که با یک صفحه نمایش همراه است یا دو صفحه نمایش.

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپل معتقد است که ما در سال ۲۰۲۳ شاهد آیفون تاشو خواهیم بود. گزارش دیگری نیز سال ۲۰۲۲ را برای عرضه این محصول ادعا کرده است. لازم به ذکر است که تلفن‌های انعطاف پذیر در ابتدای راه هستند و اپل تا از ایده آل بودن آن در همه شرایط مطمئن نشود، قطعا چنین محصولی را روانه بازار نخواهد کرد.

آیفون انعطاف پذیرآیفون تاشوطرح مفهومیکانسپت