رم آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو ؛ بدون تغییر با ۴ و ۶ گیگابایت ظرفیت

اپل در رویداد California Streaming از سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد. با وجود اینکه وقت زیادی به معرفی این سری اختصاص داده شد، اما اپل طبق سنت همیشگی خود جزئیاتی از برخی از اطلاعات فنی مانند میزان رم سری آیفون ۱۳ را مشخص نکرد. طبق اطلاعات نرم افزار XCode اپل که برای توسعه دهندگان است، رم آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو تفاوت با نسل قبلی ندارد.

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی با رم ۴ گیگابایت همراه هستند. آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نیز دارای ۶ گیگابایت رم می‌باشند. بدین ترتیب ظرفیت رم سری آیفون ۱۳ تفاوتی با نسل قبلی ندارد. این اطلاعات از طریق شبیه ساز Xcode که برای آزمایش اپلیکیشن‌های آیفون می‌باشد، به دست آمد است.

به احتمال قریب به یقین این اطلاعات درست است و اپل قبلا هم سابقه  داشته که رم آیفون‌های جدید را ارتقا ندهد. اپل اطلاعات زیادی را نیز در مورد A15 ارائه نکرد و به گفتن ۵۰ درصد قدرتمندتر از رقبا، بسنده نموده!

همچنین بخوانید:

سری آیفون ۱۳، با ناچ کوچکتر، طراحی آشنا، محافظ شیشه سرامیکی و گواهی IP68 همراه است. این دستگاه‌ها از تراشه جدید A15 بایونیک بهره می‌برند که دارای قابلیت‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی است. سری آیفون ۱۳ از ۵G با باند‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های جدید و ظرفیت باتری بزرگتر، از سایر تغییرات این مدل‌ها هستند.

آیفونآیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021