برای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس، آیفون ۱۳ دارای سیم پیچ بزرگتری است

طبق یک شایعه جدید، سری آیفون ۱۳ با سیم پیچ شارژ بی‌سیم بزرگتری همراه است. این تغییر می‌تواند به پراکندگی بهتر گرما، شارژ بی‌سیم سریعتر و احتمالا شارژ بی‌سیم معکوس در سری آیفون ۱۳ منجر شود.

از چند سال پیش شایعه شد که اپل شارژ بی‌سیم معکوس را به آیفون اضافه خواهد کرد. لیست کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا و کالبد شکافی مشخص کرد که سری آیفون ۱۲ می‌تواند ایرپاد پرو و مدل‌های جدید اپل واچ را شارژ کند اما این ویژگی بنا به دلایلی فعال نشد. گروه iFixit که در زمینه کالبد شکافی محصولات دیجیتال مشهور است نیز، قطعاتی را در رابطه با شارژ بی‌سیم معکوس در کالبد شکافی آیفون ۱۱ پرو پیدا کرد.

گفته می‌شود برای پیشرفت مگ سیف، اپل از آهنرباهای قوی‌تری در سری آیفون ۱۳ استفاده خواهد کرد. سیم پیچ بزرگتر می‌تواند به این سیستم مگ سیف بهبود یافته کمک کند. همانطور که گفته شد، بزرگتر شدن کویل شارژ بی‌سیم می‌تواند در راستای افزایش سرعت شارژ و مدیریت بهتر گرما نیز باشد.

همچنین بخوانید:

سری آیفون ۱۲ به صورت بی‌سیم، حداکثر با سرعت ۱۵ وات شارژ می‌شود، اگرچه برای این کار نیاز به لوازم جانبی سازگار با مگ سیف دارید. اگر از کابل استفاده شود سرعت شارژ به ۲۰ وات خواهد رسید.

بسیاری از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در حال حاضر دارای سیستم شارژ بی‌سیم معکوس هستند که می‌توان از آن گوشی برای شارژ بی‌سیم لوازم جانبی کوچکتر مانند هندزفری، ساعت هوشمند و … استفاده کرد. حتی اگر آیفون ۱۳ دارای شارژ بی‌سیم معکوس باشد، کاربرد همیشگی ندارد و در شاریط خاص می‌تواند به کاربران کمک کند.

ما در گذشته، گزارشی از سوی بلومبرگ داشتیم که در آن ادعا شده بود اپل به آیفون ۲۰۲۱ شارژ بی‌سیم معکوس را اضافه نخواهد کرد. شایعه شده که اپل شارژ بی‌سیم معکوس را در آیپد پرو ۲۰۲۲ رونمایی می‌کند. با توجه به باتری بزرگتر آیپد پرو، حضور شارژ بی‌سیم معکوس در آیپد، منطقی‌تر از آیفون است.

آیفون 12sآیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021